Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.01.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Pamatskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 1.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 2.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 3.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 4.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 5.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 6.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 7.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 8.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 9.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 10.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 11.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 12.
Darba fragmentsAizvērt

6. Uzņēmuma darbības plānošana
• Vīzija – uzņēmumam jābūt augtspējīgam, jānodrošina patērētāji ar kvalitatīvu preci, par vidējām cenām.
• Misija – praktiski pielietojami virtuves dēlīši ar divām funkcijām:
1) Ērti sagriezto saturu pārvietot uz šķīvja, ko nodrošina izstrādātais dizains, ar šķīvim atvēlēto vietu. (Skatīt pielikumā - attēlu nr.1).
2) Virtuves dēlīši ar puzzles dizainu, kur var ērti pārnēsāt glāzi un pārtikas produktus, nesagādājot problēmas, tos pārnēsāt vienlaicīgi, kā arī gaumīgi pasniegt. Šie produkti ir praktiski pielietojami ikdienā, visiem ģimenes locekļiem. (Skatīt pielikumā - attēlus nr.2 un nr.3).
• Mērķis - Sekot tirgus izmaiņām un konkurentu darbībai, patērētāju vajadzībām. Meklēt sadarbības partnerus, veidot radošu un uzticamu komandu, kā arī sekot līdzi uzņēmuma naudas plūsmai un apdrošināt uzņēmumu.
• Stratēģija- apmierināt patērētājus ar zemākām cenām, nekā pie citiem ražotājiem. Konkurentus apsteigt cenu pazeminot, lai tā būtu nedaudz zemāka, kā konkurentu piedāvājumā un savu produktu klāstu radīt oriģinālu, un pircējam pieņemamu.
Iekšējo uzņēmuma vidi varam uzlabot darba kolektīvam, dodot iespēju vairāk iepazīt vienam otru, dažādos kopīgos uzņēmuma pasākumos. Darbinieku motivācijas uzlabošanai uzņēmums piedāvā kvalifikācijas celšanas kursus apmaiņas braucienos uz citiem līdzīga rakstura uzņēmumiem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants