-
Biznesa plāns
6. Uzņēmuma darbības plānošana
• Vīzija – uzņēmumam jābūt augtspējīgam, jānodrošina patērētāji ar kvalitatīvu preci, par vidējām cenām.
• Misija – praktiski pielietojami virtuves dēlīši ar divām funkcijām:
1) Ērti sagriezto saturu pārvietot uz šķīvja, ko nodrošina izstrādātais dizains, ar šķīvim atvēlēto vietu. (Skatīt pielikumā - attēlu nr.1).
2) Virtuves dēlīši ar puzzles dizainu, kur var ērti pārnēsāt glāzi un pārtikas produktus, nesagādājot problēmas, tos pārnēsāt vienlaicīgi, kā arī gaumīgi pasniegt. Šie produkti ir praktiski pielietojami ikdienā, visiem ģimenes locekļiem. (Skatīt pielikumā - attēlus nr.2 un nr.3).
• Mērķis - Sekot tirgus izmaiņām un konkurentu darbībai, patērētāju vajadzībām. Meklēt sadarbības partnerus, veidot radošu un uzticamu komandu, kā arī sekot līdzi uzņēmuma naudas plūsmai un apdrošināt uzņēmumu.
• Stratēģija- apmierināt patērētājus ar zemākām cenām, nekā pie citiem ražotājiem. Konkurentus apsteigt cenu pazeminot, lai tā būtu nedaudz zemāka, kā konkurentu piedāvājumā un savu produktu klāstu radīt oriģinālu, un pircējam pieņemamu.
Iekšējo uzņēmuma vidi varam uzlabot darba kolektīvam, dodot iespēju vairāk iepazīt vienam otru, dažādos kopīgos uzņēmuma pasākumos. Darbinieku motivācijas uzlabošanai uzņēmums piedāvā kvalifikācijas celšanas kursus apmaiņas braucienos uz citiem līdzīga rakstura uzņēmumiem.
…
1. Kopsavilkums Biznesa plāna izstrādāšanas mērķis - likt pārliecināt naudas aizdevēju, ka mūsu uzņēmumam ir potenciāls uz virzību augšup. Īss uzņēmuma raksturojums - uzņēmums ir ar nelielu darbinieku skaitu, diviem uzņēmuma direktoriem un grāmtatvedi. Darbības virzienu raksturojums - darbības virziens ir tendēts pārdot no koka izgatavotus virtuves dēlīšus, kas būtu noderīga jebkura cilvēka virtuves sastāvdaļa. Uzņēmuma attīstības un stāvokļa novērtējums - Uzņēmums pārliecinoši attīstīsies ar savu unikālo preci, jo tādu izgatavosim tikai mēs un tādēļ arī uzņēmuma stāvoklis būs stabils pateicoties tā ienākumiem.