Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.11.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Paraugs 'Dokumentu pārvaldes kārtība', 1.
  • Paraugs 'Dokumentu pārvaldes kārtība', 2.
  • Paraugs 'Dokumentu pārvaldes kārtība', 3.
  • Paraugs 'Dokumentu pārvaldes kārtība', 4.
  • Paraugs 'Dokumentu pārvaldes kārtība', 5.
  • Paraugs 'Dokumentu pārvaldes kārtība', 6.
  • Paraugs 'Dokumentu pārvaldes kārtība', 7.
  • Paraugs 'Dokumentu pārvaldes kārtība', 8.
  • Paraugs 'Dokumentu pārvaldes kārtība', 9.
  • Paraugs 'Dokumentu pārvaldes kārtība', 10.
  • Paraugs 'Dokumentu pārvaldes kārtība', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI    2
2.  DOKUMENTA IZSTRĀDĀŠANAS UN NOFORMĒŠANAS NOTEIKUMI    2
3.  DOKUMENTU APGROZĪBA    3
4.  DOKUMENTA REĢISTRĀCIJA UN IZZIŅU DARBS    3
5.  DOKUMENTU IZPILDES KONTROLE    4
6.  IEKŠĒJO DOKUMENTU NOFORMĒŠANA, SISTEMATIZĀCIJA, AKTUALIZĀCIJA, APRITE    4
7.  DOKUMENTU PIEEJAMĪBAS LĪMEŅI    5
8.  LIETU NOMENKLATŪRAS IZSTRĀDĀŠANA UN NOFORMĒŠANA    5
9.  LIETU APRAKSTU VEIDOŠANA UN NOFORMĒŠANA    6
10.  DOKUMENTU IZNĪCINĀŠANAS KĀRTĪBA    6
11.  LIETU NODOŠANA VALSTS NACIONĀLAJĀ ARHĪVĀ    7
12.  KĀRTĪBA, KĀDĀ NODODAMI UN PIEŅEMAMI DOKUMENTI, MAINOTIES ORGANIZĀCIJAS AMATPERSONĀM    7
13.  PIELIKUMI    8
Darba fragmentsAizvērt

11.LIETU NODOŠANA VALSTS NACIONĀLAJĀ ARHĪVĀ
37. (1) Saņem arhīva atļauju dokumentu glabāšanas termiņa pagarināšanai institūcijā. (2) Institūcija nodod dokumentus un uzziņu sistēmu pastāvīgā valsts glabāšanā arhīvā pirms tiem noteiktā glabāšanas termiņa beigām institūcijā. (3) Privātos dokumentus ar arhīvisko vērtību nodod arhīvā juridiskās personas likvidācijas gadījumā.

12.KĀRTĪBA, KĀDĀ NODODAMI UN PIEŅEMAMI DOKUMENTI, MAINOTIES ORGANIZĀCIJAS AMATPERSONĀM
38. Lai amatpersonai noteiktu lietotāja tiesības uzsākot attiecības institūcijā, institūcijas vadītājs piesaka administratoram jauna darbinieka datus un viņa pienākumus.
39. Lai pārtrauktu amatpersonas lietotāja tiesības, institūcijas vadītājs nekavējoties paziņo administratoram par amatpersonas darba attiecību pārtraukšanu.
40. Nododot un pieņemot lietas, sastāda aktu, kurā uzskaita lietvedībā esošās lietas saskaņā ar lietu nomenklatūru un norāda sējumu skaitu. Lietas sakārto atbilstoši arhīva prasībām. Aktu paraksta darbinieks un viņa tiešais vadītājs vai komisija, aktu apstiprina institūcijas vadītājs. Aktu sastāda trijos eksemplāros, no kuriem viens eksemplārs tiek nodots darbiniekam, kurš nodod dokumentus, otrs – darbiniekam (vai komisijai), kurš pieņem dokumentus, trešais – atbildīgajam darbiniekam par personāla jautājumiem. Ja pieņemot un nododot dokumentus, tiek atklāts to iztrūkums, tad amatpersona nekavējoties informē Izpilddirektoru vai Iestādes vadītāju un uzsāk dokumentu meklēšanu.

Atlants