Vērtējums:
Publicēts: 30.10.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Sižets fotomākslā', 1.
  • Prezentācija 'Sižets fotomākslā', 2.
  • Prezentācija 'Sižets fotomākslā', 3.
  • Prezentācija 'Sižets fotomākslā', 4.
  • Prezentācija 'Sižets fotomākslā', 5.
  • Prezentācija 'Sižets fotomākslā', 6.
  • Prezentācija 'Sižets fotomākslā', 7.
  • Prezentācija 'Sižets fotomākslā', 8.
  • Prezentācija 'Sižets fotomākslā', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Šīs mācību stundas mēs vērtētu kā skolēna – skolotāja sadarbības formu saskaņošanu, mācību mērķu un uzdevumu precizēšanai. Norisētu kārtējā vērtēšana – tā notiktu mācību laikā, būtu operatīva un motivējoša atgriezeniskā saite par mācību procesu. Darba vērtēšanā izmantotu novērošanu, lai novērotu ne tikai kā skolēni apguvuši gleznošanas tehniku ar sev izvēlēto gleznošanas materiālu, bet arī attieksmi pret mācību darbu stundā, kā arī eksperimentu (skolēni eksponētos darbus salīdzinātu savā starpā, prastu formulēt – kāpēc tieši tā un ne savādāk).
Nodarbību skaits, kas sevī ietver četras mācību stundas, ir pietiekami liels, lai skolēns papildinātu savas zināšanas. Katra stunda sniedz skolēnam, ja vien viņš ņem pretī skolotāja sniegto informāciju, kaut ko jaunu, piemēram, pirmā – prasmi uzklausīt uz pēc vajadzības izteikties, otrā, trešā – fantāzijas pielietošanu un ceturtā – māku vērtēt gan sevi, gan arī savus klasesbiedrus.

Autora komentārsAtvērt
Atlants