Vērtējums:
Publicēts: 31.07.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite uzņēmējdarbībā viesu namā "Imantas"', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite uzņēmējdarbībā viesu namā "Imantas"', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite uzņēmējdarbībā viesu namā "Imantas"', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite uzņēmējdarbībā viesu namā "Imantas"', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite uzņēmējdarbībā viesu namā "Imantas"', 5.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite uzņēmējdarbībā viesu namā "Imantas"', 6.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite uzņēmējdarbībā viesu namā "Imantas"', 7.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite uzņēmējdarbībā viesu namā "Imantas"', 8.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Prakses uzņēmuma raksturojums    3
1.1.  Nosaukums, atrašānās vieta, vēsture    3
1.2.  Darbības veids un tā apraksts    3
1.3.  Vispārējais vides apraksts    3
2.  Uzņēmuma piedāvājums    3
2.1.  Produktu piedāvājums un to apraksts    3
2.2.  Uzņēmuma pamatproduktu un papildproduktu raksturojums    3
3.  Tirgus izpēte    4
3.  SWID analīze    4
4.  Cenu politika    5
4.1.  Cenu noteikšanas process, metodes uzņēmumā    5
4.2.  Faktori, kas ietekmē cenu veidošanos:    5
4.3.  Cenu atbilstība uzņēmuma pārstāvētajam tirgus segmentam    5
5.  Konkurences raksturojums    6
5.3.  Konkurences metodes, ko izmanto uzņēmums savā darbībā – cenu un ārpuscenu konkurence, tiešā un netiešā konkurence    7
6.  Uzņēmuma produkta virzība tirgū    7
6.1.  Pārdošanas veidi, ko izmanto uzņēmums    7
6.2.  Reklāmas veidu izmantošana    7
6.3.  Priekšlikums reklāmas izmantošanai produkta lielākai atpazīstamībai un virzībai    8
7.  Jauna produktu piedāvājums vai pilnveidošana    8
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1.Apkalpošanas nozarē pētot tirgus situāciju un konkurentus, sapratu, ka katram viesu namam vai viesnīcai ir ļoti svarīga atrašānās vieta un piedāvajumu klāsts, lai viesis iegriestos tieši Tavā darbavietā.
2. Skolā gūtās zināšanas arī tika pielietotas, lai varētu sastādīt SWID analīzi.
3. Ļoti liela nozīme ir reklāmām, kuras reklamē uzņēmumu tajam tirgus segmentam, kurš ir vispieprasītākais sezonas laikā, proti, tūristiem. Uzņēmumā, kur praksējos, laba reklāma tieši restorānam, bija šosejas malā novietotie, 2 metru augstie galda instrumenti. Liela koka karote un dakšiņa.
4. Tieši piejūras viesu namos ir ļoti izjūtama sezonalitāte, jo vasaras mēnešos ļaudis apmeklē šādas vietas, lai pavadītu laiku pie jūras sauļojoties, vai nodarbojoties ar sporta aktivitātēm.
5. Uzņēmumā kurā praksējos, ir grūti radīt jaunu produktu, jo jauna produkta radīšana un uzturēšana, maksā naudu, tādēļ nestabilitātes dēļ, līdzekļus ieekonomējot, jauni pakalpojumi netiek īpaši attīstīti.

Atlants