Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.05.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Izglītības pētniecība. Eksāmena jautājumi', 1.
  • Konspekts 'Izglītības pētniecība. Eksāmena jautājumi', 2.
  • Konspekts 'Izglītības pētniecība. Eksāmena jautājumi', 3.
  • Konspekts 'Izglītības pētniecība. Eksāmena jautājumi', 4.
  • Konspekts 'Izglītības pētniecība. Eksāmena jautājumi', 5.
  • Konspekts 'Izglītības pētniecība. Eksāmena jautājumi', 6.
  • Konspekts 'Izglītības pētniecība. Eksāmena jautājumi', 7.
  • Konspekts 'Izglītības pētniecība. Eksāmena jautājumi', 8.
  • Konspekts 'Izglītības pētniecība. Eksāmena jautājumi', 9.
  • Konspekts 'Izglītības pētniecība. Eksāmena jautājumi', 10.
  • Konspekts 'Izglītības pētniecība. Eksāmena jautājumi', 11.
  • Konspekts 'Izglītības pētniecība. Eksāmena jautājumi', 12.
  • Konspekts 'Izglītības pētniecība. Eksāmena jautājumi', 13.
Darba fragmentsAizvērt

Zinātne – maksimāli sistematizētu un maksimāli pārbaudītu zināšanu par pasauli iegūšana, šo zināšanu kopa.
Ir ļoti daudzi skaidrojumi tam, kas ir zinātne un ar ko nodarbojas zinātnieki. Amerikāņu psihologa A. Maslova definētās zinātnes funkcijas:
1. Problēmu meklēšana, jautājumu uzdošana, hipotēžu izvirzīšana.
2. Pārbaude, noskaidrošana, izmēģināšana; hipotēžu pārbaudes, to apstiprināšana un noliegšana; eksperimentu izstrāde un veikšana, faktu savākšana.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants