Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.11.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Produkta raksturlielums', 1.
  • Konspekts 'Produkta raksturlielums', 2.
Darba fragmentsAizvērt

1.Produkta nosaukums: Šokolāde ‘’Laima’’

2. Produkta veids; -konditorejas prece
3. produkta izvēles pamatojums;- kvalitāte ,labs iesaiņojums ,plašs sortiments ,atpazīstama preču zīme ,kvalitatīva reklāma
4. Produkta tirgus segmentācija;- izvēlas gan pilsētnieki ,gan laucinieki ,visas vecuma ,dzimuma grupas ,jebkuras tautības ,izglītības ,reliģijas ,izņemot riska grupa
5. mērķauditorija;-visas cilvēku grupas
6. Klasificēt produktu pēc pirkšanas lēmuma pieņemšanas veida;-impulsa prece
7.Dotajam produktam analizēt tabulā norādītos raksturlielumus, to pieejamību Latvijas tirgus apstākļos.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants