Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.12.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Dziedāšanas labumi', 1.
  • Prezentācija 'Dziedāšanas labumi', 2.
  • Prezentācija 'Dziedāšanas labumi', 3.
  • Prezentācija 'Dziedāšanas labumi', 4.
  • Prezentācija 'Dziedāšanas labumi', 5.
  • Prezentācija 'Dziedāšanas labumi', 6.
  • Prezentācija 'Dziedāšanas labumi', 7.
  • Prezentācija 'Dziedāšanas labumi', 8.
  • Prezentācija 'Dziedāšanas labumi', 9.
  • Prezentācija 'Dziedāšanas labumi', 10.
  • Prezentācija 'Dziedāšanas labumi', 11.
  • Prezentācija 'Dziedāšanas labumi', 12.
  • Prezentācija 'Dziedāšanas labumi', 13.
  • Prezentācija 'Dziedāšanas labumi', 14.
Darba fragmentsAizvērt

Nomierina un atbrīvo
Mūzika ir arī terapija, tāpēc, ja vien pedagogs prot izmantot mūzikas relaksējošo spēku, dziedāšanas pulciņš lieti noderēs trauksmainiem bērniem, arī ļoti kustīgiem, jo dziedot atslābinās viss ķermenis.
Ne velti austrumnieki dziedāšanu uzskata par veidu, kā efektīvi atbrīvoties no stresa.
Dziedātājam jāzina, ka dziedāšana – tā ir bauda, fiziski laba sajūta visam ķermenim.
Brīnišķīgi, ja ir iespēja šīs izjūtas raisīt bērnos, jo, sajūtot prieku, viņos atveras radošais potenciāls, kas snauž ikvienā cilvēkā.

Kas kopīgs ar teksta uzdevumiem
Dziedāšana, tāpat kā klavierspēle, attīsta loģisko un matemātisko domāšanu.
Arī tēlaino domāšanu, jo katra dziesma jāizstāsta kā stāsts, jāiejūtas tās darbībā un tekstā
Dziedāšana ir ārkārtīgi tehniska un punktuāla, jo ir precīzas skaņas, precīzas notis un tai katrai ir sava vieta.
Lasīšana jāatpazīst burti, dziedāšanā – notis.
Vēl svarīga lieta ir uzstāšanās pieredze, koncerti, socializēšanās ar citiem bērniem, spēja ievērot robežas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants