Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.12.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Pakalpojumu virzīšanas plāns apbedīšanas birojam', 1.
  • Referāts 'Pakalpojumu virzīšanas plāns apbedīšanas birojam', 2.
  • Referāts 'Pakalpojumu virzīšanas plāns apbedīšanas birojam', 3.
  • Referāts 'Pakalpojumu virzīšanas plāns apbedīšanas birojam', 4.
  • Referāts 'Pakalpojumu virzīšanas plāns apbedīšanas birojam', 5.
  • Referāts 'Pakalpojumu virzīšanas plāns apbedīšanas birojam', 6.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads    3
1.1.  Situācijas apraksts    3
1.2.  Mērķi    3
1.3.  Plāna mērķi    3
2.  Sabiedriskā attiecības    4
3.  Reklāma    4
4.  Tiešā pārdošana    5
5.  Noieta veicināšana    5
6.  Tiešais mārketings    6
Darba fragmentsAizvērt

Situācijas apraksts.
Uzņēmumam SIA „Saules nams” pieder apbedīšanas birojs „Tuvāk saulei”, turpmāk tekstā Uzņēmums, kas nodarbojas ar apbedīšanas pakalpojumiem – kapu rakšanu, apbedīšanu, mirušo apģērbšanu un grimēšanu, transportēšanu Latvijas teritorijā un starptautiskajā mērogā, bēru galdu klāšanu – un preču tirdzniecību – zārki, bēru vainagi, ziedi u.tml. Uzņēmumam ir biroji 5 pilsētās. Uzņēmumam ir neliels un stabils klientu loks. Uzņēmums koncentrē darbību uz kapa vietu un zārku tirdzniecību, kā arī bēru organizēšanu. Uzņēmuma mērķa klienti ir cilvēki no 40 gadiem. Ir neliels konkurentu skaits apkārtējos rajonos.
1.2. Mērķi.
Uzņēmuma mērķis ir strādāt bez zaudējumiem, paaugstināt rentabilitātes rādītājus, izveidot apbedīšanas biroju tīklu.
Finansu mērķis: 5 gadu laikā paaugstināt rentabilitātes rādītājus līdz minimums 20%…

Autora komentārsAtvērt
Atlants