Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.05.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Viesnīcas personāla un viesu komunikācijas raksturojums', 1.
  • Referāts 'Viesnīcas personāla un viesu komunikācijas raksturojums', 2.
  • Referāts 'Viesnīcas personāla un viesu komunikācijas raksturojums', 3.
  • Referāts 'Viesnīcas personāla un viesu komunikācijas raksturojums', 4.
  • Referāts 'Viesnīcas personāla un viesu komunikācijas raksturojums', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Šveicari, tāpat pazīstami arī kā portjē un porteri, ir pirmie viesnīcas darbinieki, kurus ierauga dodoties viesnīcā. Tieši šveicari rada pirmo iespaidu par viesnīcas personālu. Neapšaubāmi, ka šveicaram ir ar platu smaidu jāver vaļā viesnīcas durvis viesiem un jāpiedāvā palīdzību bagāžas nešanā. Šveicaram ir jābūt laipnam un pietiekami izveicīgam, taču neuzbāzīgam. Šveicaram ir jāzina viss par viesnīcu, tās vēsture, brokastu laiki, papildpakalpojumi utt., lai viesim varētu īsināt laiku ceļā uz recepciju vai numuru, vai arī atbildot uz viesa interesējošiem jautājumiem.
Līdzīgi kā administratoram, arī šveicaram ir jārada par viesnīcu priekšstats, ka viesis būs vienmēr laipni gaidīts atkal tajā pašā viesnīcā.
Patiesībā, šveicaram ir jāzina tik pat daudz, cik administratoram, jo ierastā hierarhija ir tāda, ka pēc kāda laika, pavadīta šveicara amatā, viņu paaugstina par administratoru.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants