Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.05.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
  • Eseja 'Bilingvālais mācību modelis', 1.
  • Eseja 'Bilingvālais mācību modelis', 2.
  • Eseja 'Bilingvālais mācību modelis', 3.
  • Eseja 'Bilingvālais mācību modelis', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Bilingvālais mācību modelis sastāv no četrām daļām: lingvistiskā informācija jeb iedevums ( input)- valodas producēšana jeb rezultāts ( output)- konteksts-process. Šāds četrdaļīgs modelis ļauj izprast bilingvālās izglītības būtību. Bilingvālajās skolās visi četri elementi atšķiras no parastajām skolām.
Skolotāja sniegtā lingvistiskā informācija lielā mērā atkarīga no skolotāja un skolēna īpatnībām- gan no skolotāja kvalifikācijas, gan no skolēnu spējām un motivācijas. Pētījumos tiek noskaidrots, ka šī informācija ietekmē mācību rezultātus. Rezultāti var būt gan īslaicīgi ( piem., sekmes testā), gan ilgstoši ( piem., pozitīva attieksme pret valodu.).…

Autora komentārsAtvērt
Atlants