Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.09.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mikrovides un makrovides faktori', 1.
  • Konspekts 'Mikrovides un makrovides faktori', 2.
  • Konspekts 'Mikrovides un makrovides faktori', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Pie uzņēmuma MIKROVIDES jeb tuvākās apkārtējās vides faktoriem ir pieskaitāmi:
1.Uzņēmuma specializētās iekšējās struktūras:
Mārketings ir īpaša uzņēmuma darbības funkcija, ko mēdz apzīmēt ar patērētāju vajadzību apmierināšanu. Tā ir katra uzņēmuma filozofija, kā apmierināt klienta vajadzības un vēlmes, lai gūtu peļņu.
Personāldaļa nodrošina uzņēmumu ar darbaspēku u.c. cilvēku resursiem. Tajā ietilpst visas uzņēmuma vadības darbības.
Finansu un grāmatvedības uzskaite. Tas ir uzņēmuma finansu nodrošinājums un sadale, finansu rādītāju apkopošana, apstrāde un analīze. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants