Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.12.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Ētiskās problēmas reklāmas jomā', 1.
  • Eseja 'Ētiskās problēmas reklāmas jomā', 2.
  • Eseja 'Ētiskās problēmas reklāmas jomā', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās reklāma ir sastopama ik uz apgriezienu- sākot ar televīziju, drukāto reklāmu un radio, beidzot ar it kā ne tik uzkrītošu reklāmu- logo uz maisiņiem, uzlīmes uz augļiem, skatlogu noformējums utt. Katrs reklāmas pasūtītājs vēlas, lai viņa reklāma piesaistītu pēc iespējas vairāk potenciālo pircēju. Tāpēc reklāmās tiek atspoguļotas lietas, kas visvairāk piesaista cilvēku uzmanību- skaistas sievietes, laimīgas ģimenes, mazi bērni, dzīvnieki u.c. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants