• Emocionālās inteliģences saistība ar sasniegumiem dzīvē: darbā un mācībās

     

    Eseja1 Psiholoģija

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Emocionālās inteliģences saistība ar sasniegumiem dzīvē: darbā un mācībās', 1.
  • Eseja 'Emocionālās inteliģences saistība ar sasniegumiem dzīvē: darbā un mācībās', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Panākumi- spēja motivēt sevi stingrā treniņu režīma ievērošanai( Eriksons, 1994)
Cik agrīnā vecumā cilvēks sāk treniņus, nosaka kādus panākumus cilvēks gūs savā turpmākajā dzīvē, piemēram, Berlīnes Mūzikas akadēmijas vijoļklases spējīgākie studenti, kuri bija nedaudz vecāki par 20 gadiem, vingrinājumos bija kopumā pavadījuši 100 tūkstoš stundu, bet viduvējie studenti- aptuveni 75 tūkstošus stundu.
Izcilākajiem savas nozares speciālistiem ir būtiska iezīme- centība, kas ļauj gadiem ilgi apgūt un slīpēt savu prasmi, kuras pamatā ir entuziasms un neatlaidība spītējot neveiksmei.
Daudzu sasniegumu pamatā ir spēja apvaldīt savu impulsivitāti- sākot ar diētas ievērošanu un beidzot ar zinātniskā grāda iegūšanu kādā konkrētā specialitātē.
Gūt panākumus dzīvē ļauj cerība ,sākot ar mācībām skolā un beidzot ar apnicīgiem darba pienākumiem. Sneiders to definē kā „cilvēka ticību, ka viņam ir gan vajadzīgais gribasspēks, gan iespējas sasniegt savus mērķus, lai kādi tie būtu.”
Tāpat kā cerīgums, arī optimisms liecina par turpmākajiem panākumiem mācībās.…

Atlants