Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.12.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Referāts 'Vēsturiskā mīta izmantošana patēriņa sabiedrībā Izpēti dažu vēstures', 1.
  • Referāts 'Vēsturiskā mīta izmantošana patēriņa sabiedrībā Izpēti dažu vēstures', 2.
  • Referāts 'Vēsturiskā mīta izmantošana patēriņa sabiedrībā Izpēti dažu vēstures', 3.
  • Referāts 'Vēsturiskā mīta izmantošana patēriņa sabiedrībā Izpēti dažu vēstures', 4.
  • Referāts 'Vēsturiskā mīta izmantošana patēriņa sabiedrībā Izpēti dažu vēstures', 5.
  • Referāts 'Vēsturiskā mīta izmantošana patēriņa sabiedrībā Izpēti dažu vēstures', 6.
  • Referāts 'Vēsturiskā mīta izmantošana patēriņa sabiedrībā Izpēti dažu vēstures', 7.
  • Referāts 'Vēsturiskā mīta izmantošana patēriņa sabiedrībā Izpēti dažu vēstures', 8.
  • Referāts 'Vēsturiskā mīta izmantošana patēriņa sabiedrībā Izpēti dažu vēstures', 9.
  • Referāts 'Vēsturiskā mīta izmantošana patēriņa sabiedrībā Izpēti dažu vēstures', 10.
  • Referāts 'Vēsturiskā mīta izmantošana patēriņa sabiedrībā Izpēti dažu vēstures', 11.
  • Referāts 'Vēsturiskā mīta izmantošana patēriņa sabiedrībā Izpēti dažu vēstures', 12.
  • Referāts 'Vēsturiskā mīta izmantošana patēriņa sabiedrībā Izpēti dažu vēstures', 13.
Darba fragmentsAizvērt

Kāds ir preces dizains?
Mūsdienu produkcijas dizainā izmantots 20. gadsimta 20.–30. gadu reklāmām raksturīgais vizuālais stils, piemēram, melnbalti zīmējumi, kas rada asociācijas ar 20.–30. gadu preču reklāmām avīzēs un žurnālos, šo reklāmu atslēgas vārdi, piemēram, “eksports”, vecas fotogrāfijas, mode vai 20.–30. gadu vēstures perioda tautā populārs apzīmējums “ulmaņlaiki”. Tādā veidā mūsdienu pro- dukts iegūst 20.–30. gadu t.s. “brīvvalsts” vizuālu izskatu vai ar savu nosaukumu atgādina par šo Latvijas vēstures laika posmu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants