Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.08.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Konspekts 'Ausma Špona „Audzināšanas process teorijā un praksē”', 1.
  • Konspekts 'Ausma Špona „Audzināšanas process teorijā un praksē”', 2.
  • Konspekts 'Ausma Špona „Audzināšanas process teorijā un praksē”', 3.
  • Konspekts 'Ausma Špona „Audzināšanas process teorijā un praksē”', 4.
  • Konspekts 'Ausma Špona „Audzināšanas process teorijā un praksē”', 5.
  • Konspekts 'Ausma Špona „Audzināšanas process teorijā un praksē”', 6.
  • Konspekts 'Ausma Špona „Audzināšanas process teorijā un praksē”', 7.
  • Konspekts 'Ausma Špona „Audzināšanas process teorijā un praksē”', 8.
  • Konspekts 'Ausma Špona „Audzināšanas process teorijā un praksē”', 9.
  • Konspekts 'Ausma Špona „Audzināšanas process teorijā un praksē”', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Audzināšana demokrātiskā sabiedrībā ir mijiedarbībā ar visām sabiedriskām sistēmām- ekonomisko, tiesisko, militāro, politisko, kultūras, veselības aizsardzības u.c., bet vissvarīgākā ir mijsakarība ar sabiedrības materiālo vērtību ražošanu. Tas izskaidrojams ar to, ka darbs cilvēka dzīvē ir eksistences un pašapliecināšanās avots.
Mijiedarbība ir divu vai vairāku sistēmu, to atsevišķo komponentu determinēta vienības izpausme, kas dod jaunu kvalitāti, salīdzinot ar katru atsevišķu sistēmu vai tās komponentu.

Demokrātiskā sabiedrībā izvēlas izglītības intensīvo virzienu- integrācijas izglītības saturs, metodes, formas.
Integrācija izglītībā un audzināšanā ir satura, metožu un formu mijsakarību realizācija atbilstoši cilvēka un sabiedrības vajadzībām.

Audzināšana ir daudzpusīga mācību un ārpusklases, skolas, ģimenes un sabiedrības darbība, kas virzīta uz attieksmes veidošanu pret sevi un citiem cilvēkiem, sabiedrību un valsti, pret darbu, pret dabu, kas viss kopumā veido audzināšanas saturu un formas.…

Atlants