Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.06.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Latviešu valodas stundas plāns, izmantojot kritisko domāšanu', 1.
  • Konspekts 'Latviešu valodas stundas plāns, izmantojot kritisko domāšanu', 2.
  • Konspekts 'Latviešu valodas stundas plāns, izmantojot kritisko domāšanu', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Mērķis: Iegūt zināšanas par īpašības vārdu.
Uzdevumi:
1.Apgūt īpašības vārda jēdzienu.
2.Prast tekstā atrast īpašības vārdu
3.Prast iesaistīt tekstā īpašības vārdus
Klase: 2. klase
Izmantojamie līdzekļi: grāmatas, burtnīcas, tāfele, krīts, pildspalvas, zīmuļi, zīmēšanas papīrs.
Stundas tēma: Īpašības vārds

STUNDAS GAITA.
Ierosināšanas fāze.
Ienākot klasē skolotājs sasveicinās un bērni apsēžas savās vietās. Lai radītu skolēnos interesi, skolotājs pajautā bērniem kādas vārdšķiras tie ir apguvuši iepriekšējā stundā. Skolēni pirms tam ir apguvuši lietvārdu. Skolotājs jautā skolēniem: „Sakiet lūdzu vai ar viena lietvārda palīdzību var uzrakstīt tekstu, lai tas būtu interesants?” pēc tam skolotājs jautā” Sakiet kā jūs aprakstīsiet rozi, lai lasītājs saprastu, ka tā ir skaista?” Šeit skolēni izsaka savas idejas un ar īpašības vārdiem apraksta rozi, bet skolotājs veido uz tāfeles zirnekli.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants