Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.02.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Radošums 21.gadsimtā', 1.
  • Referāts 'Radošums 21.gadsimtā', 2.
  • Referāts 'Radošums 21.gadsimtā', 3.
  • Referāts 'Radošums 21.gadsimtā', 4.
  • Referāts 'Radošums 21.gadsimtā', 5.
  • Referāts 'Radošums 21.gadsimtā', 6.
  • Referāts 'Radošums 21.gadsimtā', 7.
  • Referāts 'Radošums 21.gadsimtā', 8.
  • Referāts 'Radošums 21.gadsimtā', 9.
  • Referāts 'Radošums 21.gadsimtā', 10.
  • Referāts 'Radošums 21.gadsimtā', 11.
  • Referāts 'Radošums 21.gadsimtā', 12.
  • Referāts 'Radošums 21.gadsimtā', 13.
  • Referāts 'Radošums 21.gadsimtā', 14.
  • Referāts 'Radošums 21.gadsimtā', 15.
  • Referāts 'Radošums 21.gadsimtā', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Radošums   
  XXI. gadsimta vadīšanas paradigmu maiņa   
  Jaunās ekonomikas laikmets- uz zināšanām balstīta ekonomika   
  Zināšanas. Zināšanu vadīšanas nepieciešamība   
  Radoša procesa vadīšana   
  Secinājumi   
Darba fragmentsAizvērt

Šiem komponentiem piemīt loma kreatīvas domāšanas lēmumu pieņemšanā, notiek šo komponentu mijiedarbe, kas uzlabo radošo domāšanu, tāpat viena komponenta vājumu (piemēram, apkārtējā vide) var neitralizēt cita komponenta stiprums (piemēram, motivācija).
Viens no galvenajiem radošās domāšanas priekšnoteikumiem ir tas, ka kreativitāte lielā mērā ir lēmums, ko var pieņemt jebkurš, bet tikai daži cilvēki tiešām pieņem šo lēmumu, jo uzskata, ka kreativitātes izmaksas ir pārāk augstas. Sabiedrības lomā kreativitātes attīstībā ir saistīta ar atlīdzības pieauguma noteikšanu un izmaksu samazināšanu. Prasme ģenerēt jaunas idejas ir nepietiekami, sākumā ir jāpieņem lēmums izmantot savas spējas, lai veidotu idejas, analizētu tās un tad pārdot idejas citiem. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants