Vērtējums:
Publicēts: 11.05.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Mārketinga sistēmas pamatelementi uzņēmumā "Avon"', 1.
  • Prezentācija 'Mārketinga sistēmas pamatelementi uzņēmumā "Avon"', 2.
  • Prezentācija 'Mārketinga sistēmas pamatelementi uzņēmumā "Avon"', 3.
  • Prezentācija 'Mārketinga sistēmas pamatelementi uzņēmumā "Avon"', 4.
  • Prezentācija 'Mārketinga sistēmas pamatelementi uzņēmumā "Avon"', 5.
  • Prezentācija 'Mārketinga sistēmas pamatelementi uzņēmumā "Avon"', 6.
  • Prezentācija 'Mārketinga sistēmas pamatelementi uzņēmumā "Avon"', 7.
  • Prezentācija 'Mārketinga sistēmas pamatelementi uzņēmumā "Avon"', 8.
  • Prezentācija 'Mārketinga sistēmas pamatelementi uzņēmumā "Avon"', 9.
  • Prezentācija 'Mārketinga sistēmas pamatelementi uzņēmumā "Avon"', 10.
  • Prezentācija 'Mārketinga sistēmas pamatelementi uzņēmumā "Avon"', 11.
  • Prezentācija 'Mārketinga sistēmas pamatelementi uzņēmumā "Avon"', 12.
  • Prezentācija 'Mārketinga sistēmas pamatelementi uzņēmumā "Avon"', 13.
Darba fragmentsAizvērt

Analizējot SIA «AVON Cosmetics» mārketinga pamatelementu būtību, varu secināt, ka lielākās problēmas raugoties no patērētāju viedokļa varētu būt:
produktu īpašību neatbilstība uzņēmuma katalogā minētajam;
grūtības, sniegt atgriezenisko saikni par produktu uzlabojumiem;
nav sadaļas mājaslapā, kura sniegtu iespēju iepazīties ar citu patērētāju viedokli par uzņēmumā piedāvātajiem produktiem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants