Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.01.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Viesnīcu ķēdes', 1.
  • Referāts 'Viesnīcu ķēdes', 2.
  • Referāts 'Viesnīcu ķēdes', 3.
  • Referāts 'Viesnīcu ķēdes', 4.
  • Referāts 'Viesnīcu ķēdes', 5.
  • Referāts 'Viesnīcu ķēdes', 6.
  • Referāts 'Viesnīcu ķēdes', 7.
  • Referāts 'Viesnīcu ķēdes', 8.
  • Referāts 'Viesnīcu ķēdes', 9.
  • Referāts 'Viesnīcu ķēdes', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Viesnīcu ķēžu raksturojums    4
1.1.  Wyndham hotel worldwide    4
1.2.  Marriott international    5
1.3.  Hilton Worldwide    5
1.4.  Best Western    6
1.5.  Accor    6
2.  Viesnīcu ķēžu stratēģijas    8
3.  10 lielākās viesnīcu ķēdes pasaulē pēc istabiņu skaita    9
  Secinājumi    10
  Izmantotās literatūras saraksts    11
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. ASV ir vadošā loma viesnīcās, kuras pieder konkrētai viesnīcu ķēdē. Aptuveni 70% ASV viesnīcu pieder viesnīcu ķēdēm
2. Pasaulē ir vairāki simti viesnīcu ķēžu
3. Pasaulē strauji ir attīstījušās lauku tūrisma viesnīcu ķēdes. Valstis, kurās šādas viesnīcu ķēdes ir plaši attīstījušās ir Itālija, Lielbritānija, Francija, Spānija, Portugāle.
4. Lai viesnīcas varētu augt un attīstīties, nepieciešama pareizas stratēģijas izvēle, kas sevī ietver vairākus kritērijus, kā piemēram izmaksu vadība, diferenciācija, un fokusēšanas uz tirgus nišas stratēģijām.
5. 78% viesmīlības organizāciju tagad izmanto sociālos medijus, lai uzlabotu klientu iesaistīšanos, apmierinātu viņu vēlmes un vajadzības.

Atlants