Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.01.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Reklāmu iedarbība uz iedzīvotājiem', 1.
  • Referāts 'Reklāmu iedarbība uz iedzīvotājiem', 2.
  • Referāts 'Reklāmu iedarbība uz iedzīvotājiem', 3.
  • Referāts 'Reklāmu iedarbība uz iedzīvotājiem', 4.
  • Referāts 'Reklāmu iedarbība uz iedzīvotājiem', 5.
  • Referāts 'Reklāmu iedarbība uz iedzīvotājiem', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Visā pasaulē ir atzīts pieņēmums, ka mēdiji ir tā sauktā ‘ceturtā vara’, tūlīt aiz likumdevējas varas (valdības), tiesu varas un izpildvaras (tiesu sistēmas), tādēļ mediju ietekme būtu jāuzskata par būtisku. Masu mēdiju sniegtās informācijas patiesība, vai nepatiesība tieši ietekmē jebkuru Latvijas iedzīvotāju. Skatoties jebkuru televīzijas pārraidi, lasot jebkuru avīzi, klausoties jebkuru raidstaciju, cilvēki tiek iepazīstināti arī ar dažādām precēm un pakalpojumiem – tātad reklāmu.
Mūsdienu tirgus arvien vairāk tiek aizpildīts ar konkurēt spējīgām precēm un pakalpojumiem. Sakarā ar to notika straujš publicējamās reklāmas pieaugums. Taču lielajā reklāmas paziņojuma apjomā konkrēts vienas firmas sludinājums “nenostrādā”, tā kā tas zūd sev līdzīgo jūrā. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants