Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 20 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kompleksa efektivitāte', 1.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kompleksa efektivitāte', 2.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kompleksa efektivitāte', 3.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kompleksa efektivitāte', 4.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kompleksa efektivitāte', 5.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kompleksa efektivitāte', 6.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kompleksa efektivitāte', 7.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kompleksa efektivitāte', 8.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kompleksa efektivitāte', 9.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kompleksa efektivitāte', 10.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kompleksa efektivitāte', 11.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kompleksa efektivitāte', 12.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kompleksa efektivitāte', 13.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kompleksa efektivitāte', 14.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kompleksa efektivitāte', 15.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kompleksa efektivitāte', 16.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kompleksa efektivitāte', 17.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
1.  Mārketinga komunikācijas komplekss   
1.1.  Pārdošanas realizācijas veicināšana   
1.2.  Reklāma   
1.3.  Sabiedriskās attiecības   
1.4.  Personiskā apkalpošana   
1.5.  Tiešais mārketings   
1.6.  Efektīva mārketinga komunikācijas kompleksa izveide   
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienu tūrismā ir daudz un dažādi tūrisma galamērķi, uz kuriem doties ceļojumā, tādēļ ir svarīgi piesaistīt potenciālos tūristus Rīgai, kā tūristu galamērķim. Rīgas galvenais tūrisma mārketinga vadītājs un veidotājs ir Rīgas Tūrisma koordinācijas un informācijas cents, kas arī veicina tūrisma mārketinga komunikācijas kompleksa virzīšanu tirgū.

Lai sasniegtu šī darba izvirzīto mērķi, autore izvirza šādus uzdevumus:
1.Apskatīt teorētisko bāzi tūrisma marketinga komunikācijas kompleksam un tā efektivitātes sasniegšanu.
2.Aplūkot Latvijas tūrisma informācijas centru kā vienu no Tūrisma informācijas sniedzējiem un Rīgas Tūrisma koordinācijas un informācijas centra darbību un tā raksturojumu, kā arī rezumēt Rīgas tūrisma informācijas centra mārketinga komunikācijas komplektu attiecība uz klientu (nav šeit ievietots)
3.Izpētīt Rīgas Tūrisma koordinācijas un informācijas centra tūrisma mārketinga komunikācijas komplekta efektivitāti.(nav šeit ievietots)
Darbā izmantota pētnieciskā metode, kuru rezultātā tika veikts kvantitatīvās statistikas pētījums, kur tika sastādīti alternatīvi jautājumi, jautājumi ar izlases atbildēm, semantiskais diferenciālis un daži atklātie jautājumi. Rezultāti tika apkopoti vienmēr un divmēra tabulās.
Par pamatu šim darbam tiek ņemts Tūrisma mārketinga pazīstamai speciālists J. Kotlers.
Tā kā šim darbam ir ierobežots apjoms Tūrisma mārketinga komunikāciju komplekta efektivitāte tiek dots neliels ieskats, jo mārketings pats par sevi ir pētāms un jebkurā laikā jānotiek pasīvākai vai aktīvākai virzīšanai tirgū. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants