Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.09.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Masu komunikācija: jēdziens, pirmsākumi un attīstība', 1.
  • Konspekts 'Masu komunikācija: jēdziens, pirmsākumi un attīstība', 2.
  • Konspekts 'Masu komunikācija: jēdziens, pirmsākumi un attīstība', 3.
  • Konspekts 'Masu komunikācija: jēdziens, pirmsākumi un attīstība', 4.
  • Konspekts 'Masu komunikācija: jēdziens, pirmsākumi un attīstība', 5.
Darba fragmentsAizvērt

3. Kādas ir masu komunikācijas funkcijas un kādas, jūsuprāt, dominē mūsdienās?
Kā jau zināms masu kominikācijai ir trīs pamatfunkcijas – informēt, izglītot un izklaidēt, ko ta arī vairāk vai mazāk veiksmīgi veic. Manuprāt mūsdienās dominē komerciālie raidījumi un reklāma, kas arvien biežāk tiek iekļauta arī raidījumos un filmās it kā apslēptā veidā. Interneta, televīzijas, radio un preses piedāvājums balstās uz peļņas gūšanu tāpēc raidīts un publicēts tiek galvenokārt tas, kas labi pārdodas. Daži mediji cenšās izdzīvot palielinot reklāmu skaitu. Tā daži žurnāli sāk pārvērsties par reklāmu katalogiem, kuros iekļauti tikai daži raksti, un pat tajos mēdz iekļaut kādu apslēptu reklāmu. Pieprasījums rada piedāvājumu, tāpēc pirms vainot mediju pārstāvjus par piesārņotību ar reklāmu, erotiku un skandāliem, jāpadomā, ka mēs paši esam tie kas to pērk.

Autora komentārsAtvērt
Atlants