Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'LU Sociālo zinātņu fakultātes reklāmas kampaņa', 1.
  • Referāts 'LU Sociālo zinātņu fakultātes reklāmas kampaņa', 2.
  • Referāts 'LU Sociālo zinātņu fakultātes reklāmas kampaņa', 3.
  • Referāts 'LU Sociālo zinātņu fakultātes reklāmas kampaņa', 4.
  • Referāts 'LU Sociālo zinātņu fakultātes reklāmas kampaņa', 5.
  • Referāts 'LU Sociālo zinātņu fakultātes reklāmas kampaņa', 6.
  • Referāts 'LU Sociālo zinātņu fakultātes reklāmas kampaņa', 7.
  • Referāts 'LU Sociālo zinātņu fakultātes reklāmas kampaņa', 8.
  • Referāts 'LU Sociālo zinātņu fakultātes reklāmas kampaņa', 9.
  • Referāts 'LU Sociālo zinātņu fakultātes reklāmas kampaņa', 10.
  • Referāts 'LU Sociālo zinātņu fakultātes reklāmas kampaņa', 11.
  • Referāts 'LU Sociālo zinātņu fakultātes reklāmas kampaņa', 12.
  • Referāts 'LU Sociālo zinātņu fakultātes reklāmas kampaņa', 13.
  • Referāts 'LU Sociālo zinātņu fakultātes reklāmas kampaņa', 14.
Darba fragmentsAizvērt

Ikviena uzņēmuma galvenais mērķis ir gūt peļņu, lai to sasniegtu tiek izmantoti dažādi līdzekļi un viens no tiem ir reklāma. Var jau, protams, mēģināt darboties bez jebkādas reklāmas, bet nav vēl dzirdēts par tādu uzņēmumu vai organizāciju, kura būtu kaut ko sasniegusi bez reklāmas, jo kā gan uzņēmums var iegūt patērētāju uzmanību, ja tie nemaz nezina par preces vai pakalpojuma eksistenci. Un, ja neviens nezina par tā eksistenci, tātad to nepērk, un tas savukārt nozīmē, ka uzņēmumam nav peļņas. Pat ja šajā gadījumā iet runa par uzņēmumu ne tiešā šā vārda izpratnē. Latvijas Universitāte ir valsts mācību iestāde, droši var apgalvot, ka populārākā, vecākā un ar tradīcijām bagātākā, taču mācību programmas, kuras tā piedāvā ir tik pat pieejamas citās augstskolās, gan valsts subsidētajās, gan privātajās. Tādēļ arī šī „lauciņa” uzņēmējdarbībā ir nepieciešams labs mārketinga plāns un stratēģija jeb vienkārši runājot - reklāma. Veiksmīgas reklāmas vai reklāmas kampaņas panākumu atslēga ir precīzi izdalīta mērķauditorija, kura ir jāuzrunā. Labas preces vai labas idejas droši vien būs bezjēdzīgas, ja jūs “sarunāsieties ar sienām”! Nav svarīgi cik radoša ir reklāma vai cik labs piedāvājums, būtiskākais ir informāciju nodot pareizajai mērķa auditorijai. Labas komunikācijas pamatā ir zināt ar ko tu sarunājies, kam centies kaut ko pateikt. Ar mārketinga komunikāciju saprot jebkādu vizuālu, rakstisku, mutisku vai sajūtamu mijiedarbību starp biznesu un tā tirgu. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants