Vērtējums:
Publicēts: 08.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Atskaite par praksi viesnīcā "Radisson Hotel Blu Latvia"', 1.
  • Prakses atskaite 'Atskaite par praksi viesnīcā "Radisson Hotel Blu Latvia"', 2.
  • Prakses atskaite 'Atskaite par praksi viesnīcā "Radisson Hotel Blu Latvia"', 3.
  • Prakses atskaite 'Atskaite par praksi viesnīcā "Radisson Hotel Blu Latvia"', 4.
  • Prakses atskaite 'Atskaite par praksi viesnīcā "Radisson Hotel Blu Latvia"', 5.
  • Prakses atskaite 'Atskaite par praksi viesnīcā "Radisson Hotel Blu Latvia"', 6.
Darba fragmentsAizvērt

2.1. struktūra
Kā jau visām viesnīcām, tā arī Radisson Blu Hotel Latvia ir ļoti plaša darbinieku struktūra (skatīt „pielikums nr.1”). Viss tiek sadalīts pa blokiem, piemēram, istabu dienesta pakļautībā, kurā darbojas 96 cilvēki ir viesu uzņemšanas nodaļa un saimniecības nodaļa. Nodaļas dalās vēl sīkāk, piemēram, saimniecības nodaļa, kurā veicu praksi, dalās vēl sīkāk – saimniecības daļas pārziņi, to pakļautībā – istabenes. Veļas mazgātavas pārziņi, kuri atbild arī par veļas darbiniekiem. Kopā 8 cilvēki atbild par visiem blokiem viesnīcā – virtuve, ēdienu un dzērienu nodaļa, istabu dienests, konferenču un pasākumu centrs, pārdošanas un mārketinga nodaļa, finansu nodaļa, personāla daļa, tehniskā nodaļa.

2.2. saimniecības nodaļa
Saimniecības nodaļas, jeb HouseKeeping vadītāja un arī mana prakses vadītāja (no uzņēmuma) Anita Zalcmane atbild par 69 cilvēkiem, kas darbojas šajā nodaļā. Manuprāt, šis amats nav vienkāršs, lai strādātu šādā vietā ir jābūt ļoti lielai atbildības sajūtai, jo šī ir viena no svarīgākajām nodaļām viesnīcā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants