Vērtējums:
Publicēts: 30.01.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Integrētā nodarbība ar mūzikas dominanti', 1.
  • Paraugs 'Integrētā nodarbība ar mūzikas dominanti', 2.
  • Paraugs 'Integrētā nodarbība ar mūzikas dominanti', 3.
  • Paraugs 'Integrētā nodarbība ar mūzikas dominanti', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Grupa: 5-6 gadīgie
Temats: Aust gaismiņa, lec saulīte
Pakārtotie darbības veidi: Latviešu valoda, vizuālā māksla
Mērķis: Attīstīt un pilnveidot bērnu izpratni par dienu un nakti.
Uzdevumi:
• mūzikā:
1. mudināt klausīties neliela apjoma skaņdarbus, ieklausīties dažādās skaņās, rosināt asociācju veidošanos.
2. attīstīt instrumentspēles prasmes.
3. attīstīt mūzikas uztveri un veicināt atmiņu.
4. pilnveidot prasmi ar kustību palīdzību radoši darboties mūzikas pavadījumā, atšķirt melodijas mažorā un minorā.
• latviešu valodā:
1. aktivizēt runā lietvārdu, īpašības vārdu lietošanu saistībā ar diennakts daļām (diena, nakts, saule, mēness, saullēkts, migla, rasa).
2. sekmēt dialoģiskās runas prasmes, atbildot uz uzdotajiem jautājumiem.
• vizuālā mākslā:
1. attīstīt tēlaino domāšanu, iztēli.
2. sekmēt bērnos radošo pašizpausmi.
• kopīgie uzdevumi visiem priekšmetiem:
1. attīstīt komunikatīvās prasmes.
2. attīstīt bērnu radošo iztēli, domāšanu un fantāziju.
3. radīt bērnos pozitīvas emocijas.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants