Vērtējums:
Publicēts: 17.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Brandings - zīmolveide', 1.
  • Konspekts 'Brandings - zīmolveide', 2.
  • Konspekts 'Brandings - zīmolveide', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Ir vārda, termina, simbola vai dizaina, vai to apvienojuma lietošana nolūkā identificēt produktu.

Tas ietver:
brand = ZĪMOLS,
brand name = ZĪMOLVĀRDS,
brand mark = ZĪMOLA simbols
Trademark = PREČU ZĪME

BRANDINGA – ZĪMOLA VEIDOŠANAS MĒRĶIS
ir radīt un uzturēt ilgtermiņa klientu atzinību uzņēmuma produktiem un servisam ar:
unikālas identifikācijas nodibināšanu,
šīs identifikācijas apvienošanu ar visvairāk vēlētajiem labumiem klientu prātā.

BRAND NAME = ZĪMOLVĀRDS
ir tā ZĪMOLA (brand) daļa,kas ir IZRUNĀJAMA FONĒTISKI – burts, to apvienojums, vārds.

BRAND MARK = ZĪMOLA SIMBOLS (grafiskais atveidojums)
ir tā zīmola (brand) daļa, KAS IR REDZAMA, APRAKSTĀMA, (simbols, dizains, krāsa, šrifts un/vai to apvienojums),BET NAV FONĒTISKI IZRUNĀJAMA.

TRADEMARK=PREČU ZĪME
IR TĀ ZĪMOLA DAĻA, (nosaukums, zīme, simbols un/vai krāsu kombinācija),
KURA IR REĢISTRĒTA PAREDZĒTAJĀ KĀRTĪBĀ UN KURU AIZSARGĀ LIKUMS…

Atlants