Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.08.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Pētījums psiholoģijā', 1.
  • Referāts 'Pētījums psiholoģijā', 2.
  • Referāts 'Pētījums psiholoģijā', 3.
  • Referāts 'Pētījums psiholoģijā', 4.
  • Referāts 'Pētījums psiholoģijā', 5.
  • Referāts 'Pētījums psiholoģijā', 6.
  • Referāts 'Pētījums psiholoģijā', 7.
  • Referāts 'Pētījums psiholoģijā', 8.
  • Referāts 'Pētījums psiholoģijā', 9.
  • Referāts 'Pētījums psiholoģijā', 10.
  • Referāts 'Pētījums psiholoģijā', 11.
  • Referāts 'Pētījums psiholoģijā', 12.
  • Referāts 'Pētījums psiholoģijā', 13.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Mācīšanas stili, A.Kolba teorija    4
  Anketa Nr.1    8
2.  Motivācijas teorija, A.Maslova vajadzību līmeņi    8
  Anketa Nr.2    11
  Secinājumi    11
  Izmantotās literatūras saraksts    15
Darba fragmentsAizvērt

Pirmā petījuma gaitā desmit cilvēkiem ar vienāda līmeņa izglītību, kuru vecums sakot no 21 gadiem, tiks piedāvāta anketa ar dažādiem rakstura īpašībam, katram būs nepieciešams izvērtēt kādā mērā dažādas rakstura īpašības atbilst viņa personībai. No anketas rezultātiem varēsim uzzināt kāds mācīšanas stils ir konkrētam cilvēkam un vai cilvēks ir darītājs, sapņotājs, lēmējs vai domātājs. Ka arī pētījumā gaitā varēsim uzzināt, kurš no mācīšanas stiliem ir visizplatītākāis.
Otrā petījuma gaitā desmit cilvēkiem tiks piedāvāts aizpildīt anketu, lai noskaidrotu cilvēku attieksmi pret mācībām. Tāpat, katrs no anketas izrietošiem jautājumiem nosaka vajadzības līmeni saskaņā ar A. Maslova teoriju. Atkarībā no tā kādu atbildi sniedz persona, var noskaidrot cik lielā mērā konkrēta vajadzība figurē cilvēka dzīvē un kāda ir mācīšanās motivācija.
Apkopojot anketas rezultātus, pētījuma ietvaros, tiks noskaidrots kurš mācīšanas stils ir dominējošs un kāda tieši vajadzība ieņem svarīgāko vietu aptaujāto personu dzīvē.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants