• Sludinājumu analīze. Labs piemērs un piemērs, kā nevajadzētu būt

     

    Paraugs6 Vadība

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Sludinājumu analīze. Labs piemērs un piemērs, kā nevajadzētu būt', 1.
  • Paraugs 'Sludinājumu analīze. Labs piemērs un piemērs, kā nevajadzētu būt', 2.
  • Paraugs 'Sludinājumu analīze. Labs piemērs un piemērs, kā nevajadzētu būt', 3.
  • Paraugs 'Sludinājumu analīze. Labs piemērs un piemērs, kā nevajadzētu būt', 4.
  • Paraugs 'Sludinājumu analīze. Labs piemērs un piemērs, kā nevajadzētu būt', 5.
  • Paraugs 'Sludinājumu analīze. Labs piemērs un piemērs, kā nevajadzētu būt', 6.
  • Paraugs 'Sludinājumu analīze. Labs piemērs un piemērs, kā nevajadzētu būt', 7.
  • Paraugs 'Sludinājumu analīze. Labs piemērs un piemērs, kā nevajadzētu būt', 8.
  • Paraugs 'Sludinājumu analīze. Labs piemērs un piemērs, kā nevajadzētu būt', 9.
  • Paraugs 'Sludinājumu analīze. Labs piemērs un piemērs, kā nevajadzētu būt', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi.
Veidojot darba sludinājumu ir jānorāda konkrēti, skaidri saprotama informācija. Ir jāiekļauj gan to, ko uzņēmums piedāvās savam darbiniekam, gan arī tas, kādi ir veicamie uzdevumi un kādām ir jābūt zināšanām un prasmēm, jo tas pēc iespējas vairāk atvieglos, pirmām kārtām, jau pašu darba devēju darbu, jo nevajadzēs izskatīt lieki atsūtītos CV un motivācijas vēstules, kas neatbilst izvirzītajām prasībām. Būtiska informācija ir darba samaksas apraksts, bet mūsdienās, ļoti daudzos sludinājumos tā nav norādīta vispār. Ļoti bieži raksta ,,konkurētspējīgs atalgojums”, taču tā rakstīt nebūtu vēlams, jo nav saprotams, cik tad tas ir ,,konkurētspējīgs”. Arī darba meklētājus tas varētu maldināt, jo, ja, piemēram, cilvēks ir izlēmis par cik lielu atalgojumu viņš būtu ar mieru strādāt, tad šo informāciju sludinājumā viņš izlasīt nevar un varbūt tikai lieki tērēs savu laiku, sūtot savu pieteikumu uz šādu sludinājumu. Darba sludinājums, varētu teikt, ir neliels ieskats pašā uzņēmumā. Un, jo precīzāk, pareizāk un saprotamāk tas būs izveidots, jo labāks priekšstats par to radīsies potenciālajam darbiniekam, un līdz ar to, viņš būs vairāk motivēts strādāt šādā uzņēmumā, par kuru jau no darba sludinājuma viņam radīsies labs iespaids, nevis tādā, kuru jau lasot, rodas neskaidrības un kurā ir norādīta nepilna un neprecīza informācija.

Autora komentārsAtvērt
Atlants