-
Darbs viesnīcā ārpus Latvijas
2011. - 2015. g.
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Viesnīcas „Elounda Bay Palace” mērķis un stratēģija | 4 |
2. | Viesnīcas „Elounda Bay Palace” komercdarbības raksturojums | 5 |
2.1. | Viesnīcas „Elounda Bay Palace” produkti un to kvalitāte | 5 |
2.2. | Viesnīcas „Elounda Bay Palace” organizatoriskā struktūra un vadība | 8 |
2.3. | Viesnīcas „Elounda Bay Palace” resursi un to izmantošana | 10 |
2.4. | Viesnīcas „Elounda Bay Palace” finansiālā darbība un tās efektivitātes rādītāji | 10 |
3. | Mārketinga darbības analīze | 11 |
3.1. | Klienti, mērķa tirgus | 11 |
3.2. | Konkurenti | 11 |
3.3. | Publicitāte, atlaides | 12 |
4. | Darbs restorānā „Thalassa" | 13 |
5. | Tūrisma aģentūra | 16 |
Secinājumi un priekšlikumi | 18 |
Secinājumi un priekšlikumi
• Viesnīcās personāls pārsvarā sastāv no praktikantiem, taču viesnīcas patstāvīgie darbinieki ir atsaucīgi un pretimnākoši;
• Piedāvātais pakalpojumu klāsts ir daudzveidīgs, lai katrs viesis varētu atrast sev ko piemērotu;
• Viesnīcas stratēģija ir attaisnojusies, jo viesnīcas lielākā daļa klienti ir ilggadējie viesi;
• Viesnīcas menedžeri uzsākot darbu neņem vērā praktikantu vēlmēs, kurā departamentā vai restorānā praktikants vēlas iziet praksi;
• Eloundas ciematā atrodas tikai viena tūrisma aģentūra.
• Viesnīcas pakalpojumiem ir augstas cenas, lai piesaistītu jaunus klientus vajadzētu pārskatīt pakalpojumiem uzlikto uzcenojumu;
• Viesnīcai darbā vajadzētu pieņemt vairāk darbiniekus, jo lielas noslogotības gadījumā trūkst personāla;
• Uzlabot komunikāciju starp viesnīcas līmeņiem;
• Piedāvāt viesnīcas klientiem tūrisma gida un plašāku transporta pakalpojumu klāstu, piemēram , mašīnu īri;
• Tūrisma aģentūrai rūpīgāk izvēlēties darbiniekus, kas savus darba pienākumus pildītu pilnībā un darba laikā atrastos savā darba vietā.
…
Šī darba mērķis ir nostiprināt teorētiskās zināšanas un apgūt praktiskās iemaņas, kas nepieciešamas viesmīlības nozares uzņēmuma darbiniekam un vadītājam. Augstskolas līmeņa darbs. Šī darba uzdevumi ir: - iegūt informāciju par viesnīcu, - iegūt praktiskās iemaņas darbā viesnīcā, - apkopot iegūto informāciju, - izstrādāt priekšlikumus un secinājumus par viesnīcas darbību.