Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.02.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Prakses atskaite 'Darbs viesnīcā ārpus Latvijas', 1.
  • Prakses atskaite 'Darbs viesnīcā ārpus Latvijas', 2.
  • Prakses atskaite 'Darbs viesnīcā ārpus Latvijas', 3.
  • Prakses atskaite 'Darbs viesnīcā ārpus Latvijas', 4.
  • Prakses atskaite 'Darbs viesnīcā ārpus Latvijas', 5.
  • Prakses atskaite 'Darbs viesnīcā ārpus Latvijas', 6.
  • Prakses atskaite 'Darbs viesnīcā ārpus Latvijas', 7.
  • Prakses atskaite 'Darbs viesnīcā ārpus Latvijas', 8.
  • Prakses atskaite 'Darbs viesnīcā ārpus Latvijas', 9.
  • Prakses atskaite 'Darbs viesnīcā ārpus Latvijas', 10.
  • Prakses atskaite 'Darbs viesnīcā ārpus Latvijas', 11.
  • Prakses atskaite 'Darbs viesnīcā ārpus Latvijas', 12.
  • Prakses atskaite 'Darbs viesnīcā ārpus Latvijas', 13.
  • Prakses atskaite 'Darbs viesnīcā ārpus Latvijas', 14.
  • Prakses atskaite 'Darbs viesnīcā ārpus Latvijas', 15.
  • Prakses atskaite 'Darbs viesnīcā ārpus Latvijas', 16.
  • Prakses atskaite 'Darbs viesnīcā ārpus Latvijas', 17.
  • Prakses atskaite 'Darbs viesnīcā ārpus Latvijas', 18.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Viesnīcas „Elounda Bay Palace” mērķis un stratēģija    4
2.  Viesnīcas „Elounda Bay Palace” komercdarbības raksturojums    5
2.1.  Viesnīcas „Elounda Bay Palace” produkti un to kvalitāte    5
2.2.  Viesnīcas „Elounda Bay Palace” organizatoriskā struktūra un vadība    8
2.3.  Viesnīcas „Elounda Bay Palace” resursi un to izmantošana    10
2.4.  Viesnīcas „Elounda Bay Palace” finansiālā darbība un tās efektivitātes rādītāji    10
3.  Mārketinga darbības analīze    11
3.1.  Klienti, mērķa tirgus    11
3.2.  Konkurenti    11
3.3.  Publicitāte, atlaides    12
4.  Darbs restorānā „Thalassa"    13
5.  Tūrisma aģentūra    16
  Secinājumi un priekšlikumi    18
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi

• Viesnīcās personāls pārsvarā sastāv no praktikantiem, taču viesnīcas patstāvīgie darbinieki ir atsaucīgi un pretimnākoši;
• Piedāvātais pakalpojumu klāsts ir daudzveidīgs, lai katrs viesis varētu atrast sev ko piemērotu;
• Viesnīcas stratēģija ir attaisnojusies, jo viesnīcas lielākā daļa klienti ir ilggadējie viesi;
• Viesnīcas menedžeri uzsākot darbu neņem vērā praktikantu vēlmēs, kurā departamentā vai restorānā praktikants vēlas iziet praksi;
• Eloundas ciematā atrodas tikai viena tūrisma aģentūra.
• Viesnīcas pakalpojumiem ir augstas cenas, lai piesaistītu jaunus klientus vajadzētu pārskatīt pakalpojumiem uzlikto uzcenojumu;
• Viesnīcai darbā vajadzētu pieņemt vairāk darbiniekus, jo lielas noslogotības gadījumā trūkst personāla;
• Uzlabot komunikāciju starp viesnīcas līmeņiem;
• Piedāvāt viesnīcas klientiem tūrisma gida un plašāku transporta pakalpojumu klāstu, piemēram , mašīnu īri;
• Tūrisma aģentūrai rūpīgāk izvēlēties darbiniekus, kas savus darba pienākumus pildītu pilnībā un darba laikā atrastos savā darba vietā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants