Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Veiksmīgas biznesa sarunas starpkultūru vidē - sekmīga starptautiskā mārketinga ', 1.
  • Referāts 'Veiksmīgas biznesa sarunas starpkultūru vidē - sekmīga starptautiskā mārketinga ', 2.
  • Referāts 'Veiksmīgas biznesa sarunas starpkultūru vidē - sekmīga starptautiskā mārketinga ', 3.
  • Referāts 'Veiksmīgas biznesa sarunas starpkultūru vidē - sekmīga starptautiskā mārketinga ', 4.
  • Referāts 'Veiksmīgas biznesa sarunas starpkultūru vidē - sekmīga starptautiskā mārketinga ', 5.
  • Referāts 'Veiksmīgas biznesa sarunas starpkultūru vidē - sekmīga starptautiskā mārketinga ', 6.
  • Referāts 'Veiksmīgas biznesa sarunas starpkultūru vidē - sekmīga starptautiskā mārketinga ', 7.
  • Referāts 'Veiksmīgas biznesa sarunas starpkultūru vidē - sekmīga starptautiskā mārketinga ', 8.
  • Referāts 'Veiksmīgas biznesa sarunas starpkultūru vidē - sekmīga starptautiskā mārketinga ', 9.
  • Referāts 'Veiksmīgas biznesa sarunas starpkultūru vidē - sekmīga starptautiskā mārketinga ', 10.
  • Referāts 'Veiksmīgas biznesa sarunas starpkultūru vidē - sekmīga starptautiskā mārketinga ', 11.
  • Referāts 'Veiksmīgas biznesa sarunas starpkultūru vidē - sekmīga starptautiskā mārketinga ', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Ikviens process sabiedrībā noris nepārtrauktā komunikācijā ar apkārtējo vidi – informācijas apmaiņas rezultātā, sabiedrības indivīds pavada komunicējoties ap 75% nomodā esošā laika perioda. Ikviena tirgus indivīda reputācija, stāvoklis sabiedrībā ir tikai un vienīgi atkarīgs no veidola, ko pats sev būs radījis – teicis, rīkojies.
Ikviens sabiedrības subjekts, lai spētu eksistēt un attīstīties mūsdienu vidē, „ir spiests” komunicēties ar citiem indivīdiem – sākot ar fizioloģisko vajadzību apmierināšanu un beidzot ar komunikāciju starpkultūru saskarsmē.
Ilgstoši sociālo zinātņu pārstāvji ar jēdzienu «starpkultūru saskarsme» saprata komunikāciju starp cilvēkiem ar dažādu etnisko piederību.
Uzņēmumam, izejot starptautiskā arēnā ir ļoti strikti jāpiedomā pie tēla, ko vēlas sev izveidot un saglabāt, līdz ar to arī darbinieku, personāla uzvedības saskarsmē ar apkārtējo vidi. Tāpēc veiksmīgas biznesa sarunas neapšaubāmi ir turpmākās sadarbības un panākumu atslēga.
Uzņēmējam ir rūpīgi jāpārdomā un jāizkopj savs vadības stils. Piemēram, runājot par Latviju, Rīgas Ekonomikas augstskolas (REA) profesionālās maģistra programmas profesors Šons Gafnejs norāda, ka: "Latvijā vēl nav sava, pilnībā izveidota vadības stila – ir jaušama gan strikto un skaidro prasību cauraustā vācu vadības stila (formālas, strikti un skaidri definētas attiecības – skaidrs, kādam jābūt darbinieku un vadītāju kompetences līmenim un kas katram jādara), gan uz pārrunām un personībām orientētā skandināvu vadības modeļa ietekme (lielāka loma ir nevis striktiem spēles noteikumiem, bet gan personībām un dialogiem, pārrunām komandā) ”.
Cilvēki, kuri darbojas starptautiskajā vidē bieži saskaras ar dažādām starpkultūru komunikācijas īpatnībām un problēmām, kuras var arī radīt vilšanos dēļ to neskaidrības un neprognozējamības.

Autora komentārsAtvērt
Atlants