Vērtējums:
Publicēts: 31.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Objektu animācija', 1.
  • Referāts 'Objektu animācija', 2.
  • Referāts 'Objektu animācija', 3.
  • Referāts 'Objektu animācija', 4.
  • Referāts 'Objektu animācija', 5.
  • Referāts 'Objektu animācija', 6.
  • Referāts 'Objektu animācija', 7.
  • Referāts 'Objektu animācija', 8.
  • Referāts 'Objektu animācija', 9.
  • Referāts 'Objektu animācija', 10.
  • Referāts 'Objektu animācija', 11.
  • Referāts 'Objektu animācija', 12.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Referāts par tēmu „Objektu animācija”    4
2.  Secinājums par referātu    14
3.  Izmantota literatūra    15
Darba fragmentsAizvērt

Autodeck Maya un 3D MAX


Objektu,kameru,gaismas izveidošana. Maya visi izstrādātie objektiem ir sākotnējie izmēri un atrodas sākotnēja koordināte, tad MAXa var nospiest jebkurā vieta, un pārvietojot peles kursoru izmainīt izmēru.,
Skaitļu datu ievadīšana MAXā lai dabūtu atļauju ievadītu pārveidošanas datus jānospiež labo pogu uz pārveidota objekta.. Maya tam ir izmantots Channel Box (Kanālu logs), kurš ir paradīts zīm. А.7.Parasti tas pievienots labajā ekrāna pusē. Lai izmainītu parametrus, vienkāršu jāuzspiež uz to lauku un ievadīt kaut kādu skaitlisku vērtību. Ievadīšanas pārveidošanas datu lauki atrodas augšējā daļa kanālu logā, bet izveidotā objekta parametri, apakšējā daļā.

Objektu pārvērtība. Projektu pārvērtības operācijas identiskas gan Maya, gan MAX. МАХā pogas Select and Move (vēlēties un pārvietot), Select and Rotate (Izvēlēties un pagriezt) и Select and Uniform Scale (Izvēlieties un vienmērīgi mērogot) atrodas uz galvenās rīku papeles labajā programmas pusē, kā parādīts zīm. A9 . Tādas pašas pogas Maya atrodas kreisajā programmas pusē.. Rezultātā parādās ,ka transformācijas marķiera konteiners ir gandrīz identiskas abos gadījumos, lai gan MAXā ir izvēle asu robežas konversijā.…

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants