Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Ezerkrasta sākumskola - eko skola', 1.
  • Konspekts 'Ezerkrasta sākumskola - eko skola', 2.
  • Konspekts 'Ezerkrasta sākumskola - eko skola', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Skolēniem tiek mācīts un skola cenšas ievērot šādus nosacījumus :
Par atkritumiem
• tiek parādīta atkritumu problemātika kā viena no nozīmīgākajam vides problēmām;
• rada un ievieš atkritumu apsaimniekošanas politiku un rīcības plānu skolā;
• demonstrē atkritumu daudzuma samazināšanu un to neradīšanu kā vienu no pastāvīgām aktivitātēm, kurā darbojas visi skolas ikdienā iesaistītie;
• parāda skolēniem, ka atkritumu daudzuma samazināšana un izvairīšanās no to radīšanas sniedz pozitīvu ieguldījumu vides kvalitātes uzlabošanā.
Skolu aktivitātes:
• dalīta atkritumu vākšanas ieviešana;
• progresa mērīšana – kā veicas ar atkritumu
samazināšanu atbilstoši rīcības plānam.

Par enerģiju
• palielina izpratni par enerģijas patēriņu;
• sniedz iespēju skolēniem saprast saistību starp enerģijas patēriņu, ekonomiju un vides aizsardzību;
• meklēt iespējas energoefektivitātes pasākumu īstenošanai un parādīt, ka šīs iniciatīvas var būt ļoti sekmīgas pat bez lieliem ieguldījumiem.
Skolu aktivitātes:
• apzināt enerģijas izmantošanu skolā;
• identificēt siltumenerģijas zudumus;
• enerģijas izlietojuma pārskata izveide, iekļaujot mērķus, kādēļ tā ir jātaupa,apskatot ekonomisko efektu, identificējot reāli pastāvošās problēmas skolā, pētot šīs problēmas un meklējot risinājumus.

Autora komentārsAtvērt
Atlants