Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Portāls "Draugiem.lv" - pakalpojumu sniedzējs interneta vidē', 1.
  • Referāts 'Portāls "Draugiem.lv" - pakalpojumu sniedzējs interneta vidē', 2.
  • Referāts 'Portāls "Draugiem.lv" - pakalpojumu sniedzējs interneta vidē', 3.
  • Referāts 'Portāls "Draugiem.lv" - pakalpojumu sniedzējs interneta vidē', 4.
  • Referāts 'Portāls "Draugiem.lv" - pakalpojumu sniedzējs interneta vidē', 5.
  • Referāts 'Portāls "Draugiem.lv" - pakalpojumu sniedzējs interneta vidē', 6.
  • Referāts 'Portāls "Draugiem.lv" - pakalpojumu sniedzējs interneta vidē', 7.
  • Referāts 'Portāls "Draugiem.lv" - pakalpojumu sniedzējs interneta vidē', 8.
  • Referāts 'Portāls "Draugiem.lv" - pakalpojumu sniedzējs interneta vidē', 9.
  • Referāts 'Portāls "Draugiem.lv" - pakalpojumu sniedzējs interneta vidē', 10.
  • Referāts 'Portāls "Draugiem.lv" - pakalpojumu sniedzējs interneta vidē', 11.
  • Referāts 'Portāls "Draugiem.lv" - pakalpojumu sniedzējs interneta vidē', 12.
  • Referāts 'Portāls "Draugiem.lv" - pakalpojumu sniedzējs interneta vidē', 13.
  • Referāts 'Portāls "Draugiem.lv" - pakalpojumu sniedzējs interneta vidē', 14.
  • Referāts 'Portāls "Draugiem.lv" - pakalpojumu sniedzējs interneta vidē', 15.
  • Referāts 'Portāls "Draugiem.lv" - pakalpojumu sniedzējs interneta vidē', 16.
  • Referāts 'Portāls "Draugiem.lv" - pakalpojumu sniedzējs interneta vidē', 17.
  • Referāts 'Portāls "Draugiem.lv" - pakalpojumu sniedzējs interneta vidē', 18.
  • Referāts 'Portāls "Draugiem.lv" - pakalpojumu sniedzējs interneta vidē', 19.
  • Referāts 'Portāls "Draugiem.lv" - pakalpojumu sniedzējs interneta vidē', 20.
  • Referāts 'Portāls "Draugiem.lv" - pakalpojumu sniedzējs interneta vidē', 21.
  • Referāts 'Portāls "Draugiem.lv" - pakalpojumu sniedzējs interneta vidē', 22.
  • Referāts 'Portāls "Draugiem.lv" - pakalpojumu sniedzējs interneta vidē', 23.
  • Referāts 'Portāls "Draugiem.lv" - pakalpojumu sniedzējs interneta vidē', 24.
  • Referāts 'Portāls "Draugiem.lv" - pakalpojumu sniedzējs interneta vidē', 25.
  • Referāts 'Portāls "Draugiem.lv" - pakalpojumu sniedzējs interneta vidē', 26.
  • Referāts 'Portāls "Draugiem.lv" - pakalpojumu sniedzējs interneta vidē', 27.
  • Referāts 'Portāls "Draugiem.lv" - pakalpojumu sniedzējs interneta vidē', 28.
  • Referāts 'Portāls "Draugiem.lv" - pakalpojumu sniedzējs interneta vidē', 29.
  • Referāts 'Portāls "Draugiem.lv" - pakalpojumu sniedzējs interneta vidē', 30.
  • Referāts 'Portāls "Draugiem.lv" - pakalpojumu sniedzējs interneta vidē', 31.
  • Referāts 'Portāls "Draugiem.lv" - pakalpojumu sniedzējs interneta vidē', 32.
  • Referāts 'Portāls "Draugiem.lv" - pakalpojumu sniedzējs interneta vidē', 33.
  • Referāts 'Portāls "Draugiem.lv" - pakalpojumu sniedzējs interneta vidē', 34.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
  Pārdošana internetā - jauns virziens komercdarbība    5
  Partizānu Mārketings    9
  Mājas lapu optimizācija (SEO)    10
  E-pasta reklāmas iespējas    12
  Paņēmieni, kā klientam likt atgriezties uzņēmuma Web vietā    14
  Portāla draugiem.lv diagrammu izpēte    18
  Secinājumi    23
  Izmantotā literatūra    24
Darba fragmentsAizvērt

Portāla draugiem.lv- pakalpojumu sniedzējs interneta vidē. Arturs Solovjovs, Klāvs Ašmanis, darba vadītāja Liepājas Raiņa 6.vidusskolas ekonomikas skolotāja mag. paed. Aira Brizga.
Darbā analizēts- Draugim.lv un interneta lietotāju skaits Latvijā, Draugiem.lv reģistrēto lietotāju skaits, Draugiem.lv nedēļas lietotājs pēc vecuma, Latvijas iedzīvotāju un portāla „draugiem.lv” lietotāju sadalījums pēc dzimuma(%), Draugiem.lv www un wap lietotāju sadalījums, Portāla sadaļu apmeklējumu skaits dienā, Latvijas interneta mediju tops.
Darba mērķis: Iepazīties ar interneta mārketinga darbības principiem un analizēt viena portāla izaugsmi.
Darba uzdevumi: 1) Iepazīties ar literatūru par interneta mārketingu.
2) Apzināt paņēmienus, kas piesaista pircējus interneta vidē.
3) Analizēt portāla Draugiem.lv pieredzi produkta attīstīšanā.
Pētījumā secināts, ka internetā ir plašas izaugsmes iespējas biznesā.
Interneta mārketinga nozare ir salīdzinoši jauna Latvijā, tikai pašlaik tā sāk uzņemt attīstības “apgriezienus”. Ļoti daudziem mārketinga speciālistiem, organizāciju vadītājiem ir nepilnīga informācija, par ar e-mārketinga realizāciju.
Bieži realitāte ir sekojoša: internets, mājas lapa, datori - daudz svešvārdu, programmētāju un dizaineru baru, kas katrs vēlas pārliecināt, ka viņam ir taisnība Kur slēpjas patiesība? Kāpēc vispār organizācijas taisa mājas lapu internetā?
Pirmkārt, tāpat kā ar tradicionālo mārketingu, organizācijas darbību internetā nosaka kopējie organizācijas mērķi. Otrkārt, Interneta mārketings (e-mārketings), ir daļa no kopējās organizācijas mārketinga stratēģijas.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants