Vērtējums:
Publicēts: 20.10.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Eseja 'Izplatītākie tūrisma mītņu veidi un papildpakalpojumi klientu piesaistīšanai Lat', 1.
  • Eseja 'Izplatītākie tūrisma mītņu veidi un papildpakalpojumi klientu piesaistīšanai Lat', 2.
  • Eseja 'Izplatītākie tūrisma mītņu veidi un papildpakalpojumi klientu piesaistīšanai Lat', 3.
  • Eseja 'Izplatītākie tūrisma mītņu veidi un papildpakalpojumi klientu piesaistīšanai Lat', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Katra no tūrisma mītnēm veido savu unikālo piedāvājumu sākot no atrašanās vietas līdz pat piedāvāto pakalpojumu klāstam. Viesnīcas, kas atrodas pilsētas teritorijā pārsvarā sniedz pakalpojumus, kas vairāk būs pieejami tikai viesnīcā un tās teritorijā, turklāt lauku tūrisma mītnes ir specializējušās uz tādiem klientiem, kas vēlas atpūsties ārpus pilsētas un izbaudīt dažādas aktivitātes dabā.
Veiksmīga attīstība nākotnē būs tām tūrisma mītnēm, kuras centīsies iegūt pēc iespējas augstāku kvalitātes līmeni, kā arī specializēsies kādā no tūrisma piedāvājuma veida. Jāņem vērā arī cenu līmenis, kas tiek noteikts piedāvātajiem produktiem, lai tas atbilstu savai kvalitātei. Protams, ikvienai tūrisma mītnei būtu nepieciešams nepārtraukti attīstīties un uzlabot savus pakalpojumus, kā arī izveidot jaunus klienta piesaistīšanas veidus, ieviest jaunus pakalpojumus vai dažādot un papildināt jau esošos. Pēdējo gadu laikā aktīvā tūrisma piedāvājums ir tradicionāls, kas maz mainās. Šobrīd ir iespējas apmeklēt dažādus apmācību kursus par to, kā attīstīt tūrismu vai izstrādāt jaunu tūrisma produktu.


Atlants