Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.11.2003.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Atbildība kā psiholoģiski pedagoģiska problēma', 1.
  • Referāts 'Atbildība kā psiholoģiski pedagoģiska problēma', 2.
  • Referāts 'Atbildība kā psiholoģiski pedagoģiska problēma', 3.
  • Referāts 'Atbildība kā psiholoģiski pedagoģiska problēma', 4.
  • Referāts 'Atbildība kā psiholoģiski pedagoģiska problēma', 5.
  • Referāts 'Atbildība kā psiholoģiski pedagoģiska problēma', 6.
  • Referāts 'Atbildība kā psiholoģiski pedagoģiska problēma', 7.
  • Referāts 'Atbildība kā psiholoģiski pedagoģiska problēma', 8.
  • Referāts 'Atbildība kā psiholoģiski pedagoģiska problēma', 9.
  • Referāts 'Atbildība kā psiholoģiski pedagoģiska problēma', 10.
  • Referāts 'Atbildība kā psiholoģiski pedagoģiska problēma', 11.
  • Referāts 'Atbildība kā psiholoģiski pedagoģiska problēma', 12.
  • Referāts 'Atbildība kā psiholoģiski pedagoģiska problēma', 13.
  • Referāts 'Atbildība kā psiholoģiski pedagoģiska problēma', 14.
  • Referāts 'Atbildība kā psiholoģiski pedagoģiska problēma', 15.
  • Referāts 'Atbildība kā psiholoģiski pedagoģiska problēma', 16.
  • Referāts 'Atbildība kā psiholoģiski pedagoģiska problēma', 17.
  • Referāts 'Atbildība kā psiholoģiski pedagoģiska problēma', 18.
  • Referāts 'Atbildība kā psiholoģiski pedagoģiska problēma', 19.
  • Referāts 'Atbildība kā psiholoģiski pedagoģiska problēma', 20.
  • Referāts 'Atbildība kā psiholoģiski pedagoģiska problēma', 21.
  • Referāts 'Atbildība kā psiholoģiski pedagoģiska problēma', 22.
  • Referāts 'Atbildība kā psiholoģiski pedagoģiska problēma', 23.
  • Referāts 'Atbildība kā psiholoģiski pedagoģiska problēma', 24.
  • Referāts 'Atbildība kā psiholoģiski pedagoģiska problēma', 25.
  • Referāts 'Atbildība kā psiholoģiski pedagoģiska problēma', 26.
  • Referāts 'Atbildība kā psiholoģiski pedagoģiska problēma', 27.
  • Referāts 'Atbildība kā psiholoģiski pedagoģiska problēma', 28.
  • Referāts 'Atbildība kā psiholoģiski pedagoģiska problēma', 29.
  • Referāts 'Atbildība kā psiholoģiski pedagoģiska problēma', 30.
  • Referāts 'Atbildība kā psiholoģiski pedagoģiska problēma', 31.
  • Referāts 'Atbildība kā psiholoģiski pedagoģiska problēma', 32.
  • Referāts 'Atbildība kā psiholoģiski pedagoģiska problēma', 33.
  • Referāts 'Atbildība kā psiholoģiski pedagoģiska problēma', 34.
  • Referāts 'Atbildība kā psiholoģiski pedagoģiska problēma', 35.
  • Referāts 'Atbildība kā psiholoģiski pedagoģiska problēma', 36.
  • Referāts 'Atbildība kā psiholoģiski pedagoģiska problēma', 37.
  • Referāts 'Atbildība kā psiholoģiski pedagoģiska problēma', 38.
  • Referāts 'Atbildība kā psiholoģiski pedagoģiska problēma', 39.
  • Referāts 'Atbildība kā psiholoģiski pedagoģiska problēma', 40.
  • Referāts 'Atbildība kā psiholoģiski pedagoģiska problēma', 41.
Darba fragmentsAizvērt

Ievērojams Latvijas armijas ģenerālis O . Dankers raksta : ” Komandēt nozīmē tikai vienu - tas ir , uzņemties atbildību . ”(2;249) Šo atziņu es izvēlējos par pamatu savam bakalaura darbam ”Atbildība un tās veidošanās faktori kadetu priekšstatos . “ . O . Dankera vārdi liek aizdomāties , cik atbildība ir aktuāla tieši armijā , kur viss pārsvarā balstās uz pavēlēm , rīkojumiem un komandām . Protams , atbildībai ir liela nozīme arī visā sabiedrībā , tās darbībā un cilvēku savstarpējās attiecībās .
Manuprāt , arī daudzās nelaimes , pārkāpumi un noziegumi armijā notiek tieši atbildības trūkuma dēļ . Šeit iespējams saskatīt arī ārpusreglamenta attiecību rašanās iemeslus un cēloņus . Kā šīs nevēlamās attiecības un nelabvēlīgos starpgadījumus novērst vai vismaz nedaudz samazināt ? Tas ir pirmais un galvenais jautājums , uz kuru vēlētos dot atbildi ar šī bakalaura darba palīdzību , saistot šīs problēmas tieši ar atbildības trūkumu .…

Autora komentārsAtvērt
Atlants