Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.09.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Konspekts 'Pedagoģiskā psiholoģija', 1.
  • Konspekts 'Pedagoģiskā psiholoģija', 2.
  • Konspekts 'Pedagoģiskā psiholoģija', 3.
  • Konspekts 'Pedagoģiskā psiholoģija', 4.
  • Konspekts 'Pedagoģiskā psiholoģija', 5.
  • Konspekts 'Pedagoģiskā psiholoģija', 6.
Darba fragmentsAizvērt

12. Kādas spējas ir labāk izteiktas bērniem ar dominējošo labo smadzeņu puslodi?
Labāk izteiktas ir vizuālās spējas, labi atceras shēmas, tabulas, zīmējumus, visu uztver kopumā, nevis atsevišķām detaļām. Laba loģiskā domāšana. Dziļa uzmanības koncentrēšana. Spēj aplūkot problēmu kā veselumu, nepielietojot analīzi.
13. Ar ko atšķiras mācīšanās motivācija pirmsskolas vecuma bērniem no 16- 19 gadīgiem jauniešiem?
Mācīšanās motivācija visos vecuma posmos ir atkarīga no skolotāja prasmes ieinteresēt un bērna uztveršanas spējām. Pirmsskolas vecuma bērniem ir mazāka uzmanības noturēšana (15min.) uz konkrētu darbu, nekā jauniešiem. Skolotājam ir jāmāk bērnu ieinteresēt, ka zināšanas būs noderīgas turpmākajā dzīvē.
14. Pie kādiem priekšnosacījumiem var sagaidīt, ka skolotājs būs autoritāte skolēnam pusaudžu vecumposmā?
Skolotājs kā autoritāte pusaudzim var būt, ja bērns viņam uzticas, ir mīļš, saprotošs, laipns ar labu humora izjūtu, tajā pašā laikā gudrs, stingrs un atbildīgs. Šādam skolotājam vajag mācēt izprast skolniekus, ieklausīties, atzīt viņa panākumus, iesaistīties viņa darbā, darboties ar prieku.

Autora komentārsAtvērt
Atlants