Vērtējums:
Publicēts: 01.02.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Ieklaujošās izglītības realizēšanas formas', 1.
  • Referāts 'Ieklaujošās izglītības realizēšanas formas', 2.
  • Referāts 'Ieklaujošās izglītības realizēšanas formas', 3.
  • Referāts 'Ieklaujošās izglītības realizēšanas formas', 4.
  • Referāts 'Ieklaujošās izglītības realizēšanas formas', 5.
  • Referāts 'Ieklaujošās izglītības realizēšanas formas', 6.
  • Referāts 'Ieklaujošās izglītības realizēšanas formas', 7.
  • Referāts 'Ieklaujošās izglītības realizēšanas formas', 8.
  • Referāts 'Ieklaujošās izglītības realizēšanas formas', 9.
  • Referāts 'Ieklaujošās izglītības realizēšanas formas', 10.
  • Referāts 'Ieklaujošās izglītības realizēšanas formas', 11.
  • Referāts 'Ieklaujošās izglītības realizēšanas formas', 12.
  • Referāts 'Ieklaujošās izglītības realizēšanas formas', 13.
  • Referāts 'Ieklaujošās izglītības realizēšanas formas', 14.
  • Referāts 'Ieklaujošās izglītības realizēšanas formas', 15.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Jēdziena „iekļaujošā izglītība” būtība, skaidrojums    3
2.  Iekļaujošās izglītības realizēšanas formas un metodes pirmsskolas pedagoģiskajā procesā    5
Darba fragmentsAizvērt

7. Bērnu ar autiska spektra traucējumiem iekļaušana vispārizglītojošā pirmsskolas izglītības iestādē:
• Mūsdienās arvien vairāk ir šādu bērnu ar tautiska spektra traucējumiem, tāpēc ir būtiska viņu iekļaušana sabiedrībā un pirmsskolas izglītības iestādē, tāpēc ir būtiski pievērst uzmanību bērnu interesējošām tēmām, lietām un darbībām;
• Ieklausoties vecāku vērojumos un izteikumos, apzināt bērna interešu jomas un piedāvāt uzdevumus, kas sekmē komunikācijas attīstīšanos;
• Lai informācija bērnam būtu vieglāk izprotama, visbiežāk vecāki ir tie, kuri sāk lietot alternatīvos komunikācijas līdzekļus. Var izmantot attēlu – simbolu kartīšu PECS (Picture Exchange Communication System) sistēmu vai piktogrammas. Ja bērns apmeklē vispārizglītojošu pirmsskolas izglītības iestādi, vecākiem būtu ieteicams uzņemties galveno vadību un atbildību par alternatīvās komunikācijas līdzekļu izvēli un apguvi, un speciālais skolotājs, citi skolotāji, asistents, ņemot vērā vecāku ieteikumus, tos izmanto komunikācijā ar bērnu arī izglītības iestādē. Būtiski, lai alternatīvās komunikācijas līdzekļus vienoti izmantotu visi, kas komunicē ar bērnu (vismaz pieaugušie) visās ikdienas norisēs, jo tikai tā bērns sāks tos izprast un izmantot;
• Pieaugušajiem jāizprot, ka bērns nevis neklausa pieaugušo, bet bieži neizprot, kādu uzvedību un izturēšanos no viņa gaida, tāpēc skolotājam jābūt precīzam, gan sniedzot norādījumus, gan demonstrējot savu uzvedību.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants