Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Konspekts 'Reklāmas juridiskais regulējums Latvijā. Reklāmas darbības tiesiskie aspekti. Me', 1.
  • Konspekts 'Reklāmas juridiskais regulējums Latvijā. Reklāmas darbības tiesiskie aspekti. Me', 2.
  • Konspekts 'Reklāmas juridiskais regulējums Latvijā. Reklāmas darbības tiesiskie aspekti. Me', 3.
  • Konspekts 'Reklāmas juridiskais regulējums Latvijā. Reklāmas darbības tiesiskie aspekti. Me', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Attīstoties ekonomikai un tautsaimniecībai attīstās arī reklāmas industrija, tieši tāpēc ir ļoti svarīgi, lai viss būtu pēc likuma.
Ja aplūkot reklāmas kvalitāti, tad te rodas jautājums par reklāmas satura atbilstību reklāmas likumam.
Vai reklāma ir reklāma?
Lai sāktu analizēt kaut kādu reklāmas materiālu, jāizpēta vai tas vispār ir reklāma vai nē. Tieši tāpēc reklāmas likumdevēji izveidoja vairākus skaidrojumus jēdzienam reklāma, kas izmantojams atšķirīgās situācijās atšķirīgi.
Reklāma ir ar saimniecisko vai profesionālo darbību saistīts jebkuras formas vai jebkura veida paziņojums vai pasākums, kura nolūks ir veicināt preču vai pakalpojumu (arī nekustamā īpašuma, tiesību un saistību) popularitāti vai pieprasījumu pēc tiem.
(Ar grozījumiem, kas izdarīti ar 22.04.2004. likumu, kas stājas spēkā 01.05.2004.)
(Latvijas Republikas Reklāmas likums)
Diemžēl šinī likuma nav paskaidrots, kas NAV reklāma, jo no praktiska viedokļa tas ir ļoti būtiski. Ja mēs apskatīsim šo jautājumu no sadzīviska viedokļa, tad redzēsim, ka visi sludinājumi kura raksturs ir sociālo problēmu aktualizēšana, piemēram, cīņa ar ieriebušiem autovadītājiem, atstarotāju popularizēšana, bērnu tiesības, politiska aģitācija, nav uzskatāma par reklāmu!…

Autora komentārsAtvērt
Atlants