Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.09.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu attīstības izpēte', 1.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu attīstības izpēte', 2.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu attīstības izpēte', 3.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu attīstības izpēte', 4.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu attīstības izpēte', 5.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu attīstības izpēte', 6.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu attīstības izpēte', 7.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu attīstības izpēte', 8.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu attīstības izpēte', 9.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu attīstības izpēte', 10.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu attīstības izpēte', 11.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu attīstības izpēte', 12.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu attīstības izpēte', 13.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu attīstības izpēte', 14.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu attīstības izpēte', 15.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu attīstības izpēte', 16.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu attīstības izpēte', 17.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu attīstības izpēte', 18.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu attīstības izpēte', 19.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu attīstības izpēte', 20.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu attīstības izpēte', 21.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu attīstības izpēte', 22.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu attīstības izpēte', 23.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu attīstības izpēte', 24.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu attīstības izpēte', 25.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu attīstības izpēte', 26.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu attīstības izpēte', 27.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu attīstības izpēte', 28.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu attīstības izpēte', 29.
Darba fragmentsAizvērt

1.1. Es salīdzināju divas meitenītes, A meitene ir par pus gadu vecāka ( 2,5 gadi ) un B meitenīte ir jaunāka viņai ir 2 gadi. Lai viņām ir tikai pus gadu atšķirība, tas ir ļoti manāmi, vecākai meitenītei ir labi attīstījušās kinemātiskās sajūtas, viņa droši iet lēkā, viņai pajautājot, lai parāda kā lec zaķītis, viņa uzreiz sāk lekt un rokas saliek priekšā. Viņa bez problēmām var lekt, skriet kāp visur, kur vien viņa var uzkāpt. Bet jaunākai meitenītei jau tas vis ir grūtāk, viņa nebija tik droša, kad viņa sāk skriet viņa vienmēr apkrīt un palēkties ar var tikai vienu reizi. Bērnudārzā bērniem ir visādas spēles un grāmatas, lai viņi varētu sekmīgi attīstīt sīko pirksta muskulatūru un taktīlās sajūtas, kas bērniem ir ļoti nepieciešams. Vecākai meitenei, protams, arī labi attīstīta taktīlā sajūta, viņa paglaužot pūkainu mantu, tā arī saka, tas ir mīksts un pūkains, viņai iet arī ātri savērt puķītes uz aukliņas. Bet jaunākai meitenītei paglaužot mantiņu viņa atbild, ka tā ir mīksta un krellīšu vēršana, tas viņai iet daudz ilgāk ne kā vecākajai meitenei. Es novēroju to, kad mazajiem ļoti patīk uz diedziņa vērt virsū visādas puķītes un taurentiņus, vēl arī viņiem dikti patīk, mozaīkas un mest podziņas pa caurumiņu iekšā(tukšai plastmasas bundžas vākam izgriezts augšā caurums). Novēroju to, kad šīs abas meitenes pēcpusdienas var ļoti ilgi sēdēt un spēlēt šīs spēles. Biju ļoti pārsteigta, kad mazajiem ir tik liela pacietība tik ilgi sēdēt un darboties ar šīm spēlēm.
1.2. Abas meitenes diezgan labi apzinās un pārvalda savu ķermeni, A meitenīte gandrīz pilnībā nosauc visas ķermeņu daļas un parāda tās, kad sauc. B meitenīt prot parādīt tikai tad, kad audzinātāja viņai saka: „Parādi man rokas?”, tad meitenīte parāda rokas un pati atkārto rokas. Bet viņiem jau pamazām māca, viņi tiek iepazīstināti, kas ir labā roka un kas ir kreisā roka. Gan A, gan B vēl neprot atšķirt labo un kreiso. …

Atlants