Vērtējums:
Publicēts: 02.01.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Konspekts 'Sociālās korekcijas izglītības iestādes iekšējās kārtības noteikumi', 1.
  • Konspekts 'Sociālās korekcijas izglītības iestādes iekšējās kārtības noteikumi', 2.
  • Konspekts 'Sociālās korekcijas izglītības iestādes iekšējās kārtības noteikumi', 3.
  • Konspekts 'Sociālās korekcijas izglītības iestādes iekšējās kārtības noteikumi', 4.
  • Konspekts 'Sociālās korekcijas izglītības iestādes iekšējās kārtības noteikumi', 5.
  • Konspekts 'Sociālās korekcijas izglītības iestādes iekšējās kārtības noteikumi', 6.
  • Konspekts 'Sociālās korekcijas izglītības iestādes iekšējās kārtības noteikumi', 7.
  • Konspekts 'Sociālās korekcijas izglītības iestādes iekšējās kārtības noteikumi', 8.
  • Konspekts 'Sociālās korekcijas izglītības iestādes iekšējās kārtības noteikumi', 9.
  • Konspekts 'Sociālās korekcijas izglītības iestādes iekšējās kārtības noteikumi', 10.
  • Konspekts 'Sociālās korekcijas izglītības iestādes iekšējās kārtības noteikumi', 11.
  • Konspekts 'Sociālās korekcijas izglītības iestādes iekšējās kārtības noteikumi', 12.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  DISCIPLĪNA    4
2.  VISPĀRĪGS NOTEIKUMU APSKATS    5
3.  NEGATĪVĀ MOTIVĀCIJA    7
4.  POZITĪVĀ MOTIVĀCIJA    10
5.  SECINĀJUMI    11
Darba fragmentsAizvērt

5. SECINĀJUMI
Pārdomājot visu iepriekš minēto uzskatu:
Ministru kabineta noteikumu nr.88 efektivitātes atslēga ir
1. Skaidra terminoloģija par vērtībām, mērķi un prasībām.
2. Konsekventā noteikumu ievērošana visiem.
3. Atkārtota regulāra drošības, kārtības un sodu/motivācijas noteikumu skaidrošana.
4. Skaidru, samērīgu un godīgu sodu /motivācijas sistēma un to ievērošana.
5. Pozitīvās motivējošās atzinības uzturēšana.
6. Gan pozitīvā, gan negatīvā vērtējuma izmantošana katru dienu.
7. Patiesa izpratne par galvenajām vērtībām jaunieši vidū. SKII “Naukšēni” galvenā motivācija, kas uztur visu sodu un atzinības sistēmu ir papildus brīvdienas un komunikācija ar vienaudžiem.
8. Bērniem vairāk reālas atbildības par savu uzvedību.
9. Vecākiem vairāk atbildības par pieņemtajiem …

Autora komentārsAtvērt
Atlants