Vērtējums:
Publicēts: 20.11.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'SIA "Izzi" mārketings', 1.
  • Referāts 'SIA "Izzi" mārketings', 2.
  • Referāts 'SIA "Izzi" mārketings', 3.
  • Referāts 'SIA "Izzi" mārketings', 4.
  • Referāts 'SIA "Izzi" mārketings', 5.
  • Referāts 'SIA "Izzi" mārketings', 6.
  • Referāts 'SIA "Izzi" mārketings', 7.
  • Referāts 'SIA "Izzi" mārketings', 8.
  • Referāts 'SIA "Izzi" mārketings', 9.
  • Referāts 'SIA "Izzi" mārketings', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Pieprasījuma palielināšanas iespējas uzņēmumā „IZZI”
Ik gadu nepieciešams ieguldīt naudas līdzekļus tīkla modernizācijasi, kas manāmi uzlabos pakalpojumu kvalitāti. Tautā saka, ka kvalitatīvam produktam nav pat nepieciešama reklāma, lai to iegādātos patērētājs. Tāpēc jādara viss iespējamais, lai piedāvātais pakalpojums runā pats par sevi.
Manuprāt, telekomunikāciju pakalpojumu uzņēmumam lielu peļņu varētu nest investēšana, meituzņēmuma izveidošanai, kas nodarbosies ar klientu televizoru un datoru remontu. Dotajā brīdī komānija rūpējas par signāla nogādāšanu līdz klienta gala ierīcei, taču nesniedz nekādu palīdzību, kas saistītas ar klienta īpašumā esošā televizora vai datora problēmām, tādējādi liekot klientam meklēt dotā pakalpojuma sniezējus citur. Ja kompānija spētu pēc noteiktas samaksas sniegt remonta un konfigurācijas pakalpojumus klientiem piederošām iekārtām, tad uzņēmums iegūtu patstāvīgus ienākumus, nenovirzot šos klientus citiem pakalpojumu sniedzējiem. Līdz ar to kompānijai parādīdots plašs papildpakalpojumu sortiments pēc kura savukārt, manuprāt, būtu ļoti liels pieprasījums.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants