Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Prezentācija 'A/s "Valmieras piens" jaunā produkta "Sešgraudu jogurts" ieviešanas novērtējums', 1.
  • Prezentācija 'A/s "Valmieras piens" jaunā produkta "Sešgraudu jogurts" ieviešanas novērtējums', 2.
  • Prezentācija 'A/s "Valmieras piens" jaunā produkta "Sešgraudu jogurts" ieviešanas novērtējums', 3.
  • Prezentācija 'A/s "Valmieras piens" jaunā produkta "Sešgraudu jogurts" ieviešanas novērtējums', 4.
  • Prezentācija 'A/s "Valmieras piens" jaunā produkta "Sešgraudu jogurts" ieviešanas novērtējums', 5.
  • Prezentācija 'A/s "Valmieras piens" jaunā produkta "Sešgraudu jogurts" ieviešanas novērtējums', 6.
  • Prezentācija 'A/s "Valmieras piens" jaunā produkta "Sešgraudu jogurts" ieviešanas novērtējums', 7.
  • Prezentācija 'A/s "Valmieras piens" jaunā produkta "Sešgraudu jogurts" ieviešanas novērtējums', 8.
  • Prezentācija 'A/s "Valmieras piens" jaunā produkta "Sešgraudu jogurts" ieviešanas novērtējums', 9.
  • Prezentācija 'A/s "Valmieras piens" jaunā produkta "Sešgraudu jogurts" ieviešanas novērtējums', 10.
  • Prezentācija 'A/s "Valmieras piens" jaunā produkta "Sešgraudu jogurts" ieviešanas novērtējums', 11.
  • Prezentācija 'A/s "Valmieras piens" jaunā produkta "Sešgraudu jogurts" ieviešanas novērtējums', 12.
  • Prezentācija 'A/s "Valmieras piens" jaunā produkta "Sešgraudu jogurts" ieviešanas novērtējums', 13.
Darba fragmentsAizvērt

„Valmieras piens” produkcijas pirkšanas lēmumu ietekmējošie faktori:
Ekonomiskie faktori: atalgojuma līmenis ietekmē pirktspēju – jo vairāk cilvēks pelna, jo vairāk var iegādāties produktus.

Personīgi faktori: jo lielāks iedzīvotāju skaits valstī, jo vairāk potenciālo klientu un lielākas iespējas iegūt maksimālu peļņu. Iedzīvotāju vecums – jauni, pusmūža un vecu cilvēku kategorijā patērē lielāku produkcijas daudzumu. Iedzīvotāju dzimums – sievietes lieto vairāk uzturā piena produktus, jo tas ir veselīgāk.

Psiholoģiskie faktori: motivācija, uztvere, pārliecība.

Sociālie faktori: bezdarbnieki nevar nopirkt pietiekoši daudz produktu, tātad jāņem vērā arī valstī dzīvojošo iedzīvotāju nodarbinātības līmenis.

Kultūras faktori: vēlme izvēlēties produktu bez e vielām.

"Valmieras piens" mērķauditorija
Patēriņa tirgus – preces un pakalpojumus iegādājas individuālas personas vai ģimenes savu vajadzību apmierināšanai;
Patērētāji ir ieinteresēti – jau pats nosaukums „Svaigs no Vidzemes” norāda uz to;
Pārsvarā pircēji – jauni cilvēki, ģimenes ar bērniem, sievietes,
kā arī vientuļi cilvēki;
Pilsētu iedzīvotāji;
Cilvēki ar lieliem, vidējiem un maziem ienākumiem;
Veselīga dzīvesveida piekritēji.

Secinājumi
“Valmieras pienam” jogurta tirgū ir maza tirgus daļa un ir lielas potences augt, jogurts ir produkts ar pievienoto vērtību, un sakrīt ar uzņēmuma pamatmērķiem;
Jaunais produkts “Sešgraudu” jogurts (ar graudiem un zemu tauku saturu) ir unikāls, jo tādu vēl nav ražojis neviens cits uzņēmums;
Jaunais produkts “Sešgraudu” jogurts ir vērsts uz to cilvēku uzmanību, kas ir veselīga dzīvesveida piekritēji;
“Sešgraudu” jogurts nesatur cukuru, bet gan cukura aizvietotāju;
Iepakojums “Sešgraudu” jogurtam – polististirola glāzīte sarkana, noslēgta ar apdrukātu folija vāciņu uz kuras attēloti augļi, kas ir iekšā konkrētam jogurtam.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants