Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.07.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Likums par priekšvēlēšanu aģitāciju pirms Saeimas vēlēšanām', 1.
  • Konspekts 'Likums par priekšvēlēšanu aģitāciju pirms Saeimas vēlēšanām', 2.
  • Konspekts 'Likums par priekšvēlēšanu aģitāciju pirms Saeimas vēlēšanām', 3.
  • Konspekts 'Likums par priekšvēlēšanu aģitāciju pirms Saeimas vēlēšanām', 4.
  • Konspekts 'Likums par priekšvēlēšanu aģitāciju pirms Saeimas vēlēšanām', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Priekšvēlēšanu aģitācija- ir kādas politiskās organizācijas, politisko organizāciju apvienības vai arī kāda deputāta kandidāta reklamēšanu masu informācijas līdzekļos vai citādā veidā , ja tā satur tiešu vai netiešu aicinājumu balsot par vai pret kādu politisko organizāciju, politisko organizāciju apvienību vai arī deputātu kandidātu.
Raidorganizācija- Ir uzņēmums vai uzņēmējsabiedrība, kura reģistrēta Uzņēmumu reģistrā, atbild par programmu izkārtojumu , pati izplata programmas vai nodod to izplatīšanu trešajām personām un ir saņēmusi Nacionālajā Radio un televīzijas padomē apraides atļauju retranslācijas atļauju vai kabeļtelevīzijas vai radiotranslācijas reģistrācijas apliecību.
Reklāma- apmaksāts, citādi atlīdzināts vai pašreklāmas nolūkos izdarīts publisks paziņojums par precēm vai pakalpojumiem, firmām, personām, organizācijām, to darbības veidiem, idejām un citiem jautājumiem, lai veicinātu to popularitāti vai pieprasījumu.
Sabiedriskā raidorganizācija- Latvijas radio un televīzija.
(www.wikipedia.lv)
1995.gadā pieņemtais un 1998.gadā grozītais likums nosaka priekšvēlēšanu aģitācijas kārtību sabiedriskajās raidorganizācijās, Valsts un pašvaldību iestādēs un uzņēmumos, kā arī publiskās vietās. Likumā galvenokārt reglamentēta bezmaksas aģitācijas raidlaika piešķiršana Latvijas Radio un Latvijas Televīzijā, noteikti darba ierobežojumi sabiedrisko raidorganizāciju darbiniekiem, kuri kandidē vēlēšanās. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants