Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.08.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Aldara zīmola izplatība publiskajā telpā', 1.
  • Referāts 'Aldara zīmola izplatība publiskajā telpā', 2.
  • Referāts 'Aldara zīmola izplatība publiskajā telpā', 3.
  • Referāts 'Aldara zīmola izplatība publiskajā telpā', 4.
  • Referāts 'Aldara zīmola izplatība publiskajā telpā', 5.
  • Referāts 'Aldara zīmola izplatība publiskajā telpā', 6.
  • Referāts 'Aldara zīmola izplatība publiskajā telpā', 7.
  • Referāts 'Aldara zīmola izplatība publiskajā telpā', 8.
  • Referāts 'Aldara zīmola izplatība publiskajā telpā', 9.
  • Referāts 'Aldara zīmola izplatība publiskajā telpā', 10.
  • Referāts 'Aldara zīmola izplatība publiskajā telpā', 11.
Darba fragmentsAizvērt

„Aldara” zīmols aplūkots laika posmā, kad šīs firmas prezidents bija Vitālijs Gavrilovs.

Brends - par brendu gan reklāmas teorijā, gan reklāmas praksē pieņemts saukt logo, tirdzniecības markas, atsevišķas preces, pakalpojumu, kā arī kompāniju nosaukumus. Kaut arī šos termina “brends” lietojumus var nosaukt par pareiziem, neviens no tiem visā pilnībā un precīzi neapzīmē brenda “ kopējo un dziļo” būtību.
Īsts brends gan tā veidotāju un sekojoši patērētāju apziņā ieņem īpašu, ar neko citu nesajaucamu vietu. Amerikas Savienoto Valstu Mārketinga asociācija ir pieņēmusi sekojošu brenda definīciju, jo tās biedri ir vienojušies, ka:
“brends – tas ir nosaukums, termins, zīme, simbols vai dizains, kā arī šo elementu kombinācijas, kas domātas viena pārdevēja vai pārdevēju grupas preču vai pakalpjumu identifikācijai, kā arī to atšķiršanai no konkurentu precēm vai pakalpojumiem”. (www.lu.lv).…

Autora komentārsAtvērt
Atlants