Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.01.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 16 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Radošo spēju attīstība jaunākā skolas vecumā', 1.
  • Referāts 'Radošo spēju attīstība jaunākā skolas vecumā', 2.
  • Referāts 'Radošo spēju attīstība jaunākā skolas vecumā', 3.
  • Referāts 'Radošo spēju attīstība jaunākā skolas vecumā', 4.
  • Referāts 'Radošo spēju attīstība jaunākā skolas vecumā', 5.
  • Referāts 'Radošo spēju attīstība jaunākā skolas vecumā', 6.
  • Referāts 'Radošo spēju attīstība jaunākā skolas vecumā', 7.
  • Referāts 'Radošo spēju attīstība jaunākā skolas vecumā', 8.
  • Referāts 'Radošo spēju attīstība jaunākā skolas vecumā', 9.
  • Referāts 'Radošo spēju attīstība jaunākā skolas vecumā', 10.
  • Referāts 'Radošo spēju attīstība jaunākā skolas vecumā', 11.
  • Referāts 'Radošo spēju attīstība jaunākā skolas vecumā', 12.
  • Referāts 'Radošo spēju attīstība jaunākā skolas vecumā', 13.
  • Referāts 'Radošo spēju attīstība jaunākā skolas vecumā', 14.
  • Referāts 'Radošo spēju attīstība jaunākā skolas vecumā', 15.
  • Referāts 'Radošo spēju attīstība jaunākā skolas vecumā', 16.
  • Referāts 'Radošo spēju attīstība jaunākā skolas vecumā', 17.
  • Referāts 'Radošo spēju attīstība jaunākā skolas vecumā', 18.
  • Referāts 'Radošo spēju attīstība jaunākā skolas vecumā', 19.
  • Referāts 'Radošo spēju attīstība jaunākā skolas vecumā', 20.
  • Referāts 'Radošo spēju attīstība jaunākā skolas vecumā', 21.
  • Referāts 'Radošo spēju attīstība jaunākā skolas vecumā', 22.
  • Referāts 'Radošo spēju attīstība jaunākā skolas vecumā', 23.
  • Referāts 'Radošo spēju attīstība jaunākā skolas vecumā', 24.
  • Referāts 'Radošo spēju attīstība jaunākā skolas vecumā', 25.
  • Referāts 'Radošo spēju attīstība jaunākā skolas vecumā', 26.
  • Referāts 'Radošo spēju attīstība jaunākā skolas vecumā', 27.
  • Referāts 'Radošo spēju attīstība jaunākā skolas vecumā', 28.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS   
1.  Radošo spēju nozīme personības veidošanā   
1.1.  Radošās personības būtība un attīstība   
  Radošās personības psihes struktūra   
1.2.  Vecumposma īpatnības jaunākā skolas vecuma bērniem   
2.  Radošās domas un darbības attīstība vēsturiskajā skatījumā   
  SECINĀJUMI   
Darba fragmentsAizvērt

Personības attīstībā no visiem darbības veidiem prioritārā ir jau bērnībā nodrošināta radoša patstāvīga darbība. Būt kreatīvi aktīvam un prasmīgam ir augsta līmeņa vērtību mērs. Bērna personības attīstības iespējas radošajā darbībā atbilstoši viņa individualitātei ir neierobežotas. Aktīva radoša personība ir attīstāma visos vecumposmos un izglītības sistēmā visos mācību priekšmetos.
Ar radošo darbību kāpināma cilvēkvērtība. Pozitīva radoša darbība mērķtiecīgi pārveido, bagātina, attīsta vidi, rada jaunu sociāli nozīmīgu materiālu vai intelektuālu vērtību. Radošu darbību jebkurā sfērā jāpadara par ikvienas personības ikdienas pozitīvo paradumu. Tad mākslā, tehnikā u.c. cilvēku darbības jomās gaidāmi oriģināli, vērienīgi, augsta līmeņa, lakoniski, pat izsmalcināti, eleganti sasniegumi.
Šodien sekmējama tādas radošas personības attīstība un sagatavotība kvalitatīvai dzīves stratēģijai pilsoniskās sabiedrības strauji mainīgajos darba tirgus pieprasījuma un sociāli ekonomiskajos apstākļos, lai tā varētu ātri orientēties un būt attapīga, veikli pakvalificētos, varētu būt konkurētspējīga dažādās komerciālās situācijās, kļūt gan par patstāvīgu kreatīvu ražotāju, gan- gudru patērētāju.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants