Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.01.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Prezentācija 'Mārketinga analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 1.
  • Prezentācija 'Mārketinga analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 2.
  • Prezentācija 'Mārketinga analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 3.
  • Prezentācija 'Mārketinga analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 4.
  • Prezentācija 'Mārketinga analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 5.
  • Prezentācija 'Mārketinga analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 6.
  • Prezentācija 'Mārketinga analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 7.
  • Prezentācija 'Mārketinga analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 8.
  • Prezentācija 'Mārketinga analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Priekšlikumi:
1. Viesu mājas „Dridži” vadībai jāizstrādā mārketinga informācijas sistēmas, speciāla dokumentācija drukātā vai elektroniskā veidā, kura iekļautu informāciju par konkurentu cenām, pakalpojumiem, par lauku tūrisma attīstības tendencēm Latvijā un Pasaulē, tas palīdzēs uzņēmumam paaugstināt savas iespējas, piemēram, paaugstināt konkurētspēju. 2. Uzņēmuma „Dridži” vadītājai jāpēta savu klientu vēlmes un vajadzības, lai apmierinātu tās un darīt to tā, lai tas nekaitētu uzņēmumam, līdz ar to uzņēmuma „Dridži” vadītājai jāizstrādā aptaujas anketas, un jāpiedāvā tās aizpildīt katram klientam pirms izbraukšanas no viesu mājas, lai labāk iepazītos ar klientu vēlmēm un atsauksmēm par uzņēmuma darbu.
3. Uzņēmuma „Dridži” vadītājai uzņēmuma mājas lapā jāizveido saviem klientiem atsevišķo nodaļu, lai viņiem būtu iespēja izteikt gan sūdzības, gan vēlēšanas, gan ieteikumus, tas palīdzēs uzņēmumam labāk saprast klientu vēlmes un novērtēt uzņēmuma stāvokli.
4. Uzņēmuma „Dridži” vadītājai, lai nepazaudētu esošo klientus, kuri pusgada laikā ierodas viesu mājā 3 reizes, jāpiedāvā īpašas atlaižu programmas, piemēram, izstrādāt pastāvīgiem klientiem kartes ar 15% atlaidi visām precēm un pakalpojumiem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants