Vērtējums:
Publicēts: 28.06.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Viesmīlības servisa pakalpojumu kvalitāte', 1.
  • Referāts 'Viesmīlības servisa pakalpojumu kvalitāte', 2.
  • Referāts 'Viesmīlības servisa pakalpojumu kvalitāte', 3.
  • Referāts 'Viesmīlības servisa pakalpojumu kvalitāte', 4.
  • Referāts 'Viesmīlības servisa pakalpojumu kvalitāte', 5.
  • Referāts 'Viesmīlības servisa pakalpojumu kvalitāte', 6.
  • Referāts 'Viesmīlības servisa pakalpojumu kvalitāte', 7.
  • Referāts 'Viesmīlības servisa pakalpojumu kvalitāte', 8.
  • Referāts 'Viesmīlības servisa pakalpojumu kvalitāte', 9.
  • Referāts 'Viesmīlības servisa pakalpojumu kvalitāte', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Pakalpojumu kvalitātes jēdziens    4
  Kvalitatīva pakalpojuma galvenās iezīmes    6
  Kvalitātes līmenis    7
  Kvalitatīvu servisu veicinoši apstākļi    7
  Pakalpojumu kvalitātes vadība    8
  Kopsavilkums    9
  Literatūras saraksts    10
Darba fragmentsAizvērt

Pakalpojumu kvalitātei viesmīlības sfērā ir ļoti būtiska nozīme, jo tieši no servisa un kvalitātes ir atkarīga viesmīlības industrijas nākotne. Kvalitāti nosaka tas, kā prece vai pakalpojums apmierina patērētāja vajadzības. Pakalpojuma kvalitātes izveidošana un uzturēšana ir komplicēts pasākums. Lai serviss darbotos uzņēmuma labā, nevis pret to, ir nepieciešams rūpīgi izvēlēts personāls, kam šis darbs ir sirdslieta, nevis piespiedu nodarbošanās.
Viesmīlības uzņēmumi cenšas piesaistīt arvien vairāk un vairāk patērētāju, izmantojot šī nolūka realizēšanai divus galvenos faktorus – cenu un kvalitāti. Uzņēmumu starpā ir liela konkurence, jo ir diezgan svarīgi, lai ikviens viesmīlības uzņēmums nodrošinātu saviem viesiem, pakalpojumu ņēmējiem augstāko pakalpojumu kvalitāti.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants