Vērtējums:
Publicēts: 05.05.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Strenču Tūrisma informācijas centrā', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Strenču Tūrisma informācijas centrā', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Strenču Tūrisma informācijas centrā', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Strenču Tūrisma informācijas centrā', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Strenču Tūrisma informācijas centrā', 5.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Strenču Tūrisma informācijas centrā', 6.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Strenču Tūrisma informācijas centrā', 7.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Strenču Tūrisma informācijas centrā', 8.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Strenču Tūrisma informācijas centrā', 9.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Strenču Tūrisma informācijas centrā', 10.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Strenču Tūrisma informācijas centrā', 11.
Darba fragmentsAizvērt

4. Secinājumi un ieteikumi tūrisma vai ar tūrismu saistīta uzņēmuma/organizācijas darbībai.
Strenču novada domes tūrisma informācijas centrs atrodas ļoti labā vietā – tieši pilsētas centrā pie galvenās ielas. Netālu no tā atrodas liels stāvlaukums, kurā nereti apstājas nakšņot kempingu auto.
Pašai ēkai ir atjaunota fasāde un ir jauni plastmasas logi, Pie informācijas centra ir uzstādīta TIC informācijas zīme, kas palīdz pilsētas viesiem ērti atrast to un saņemt nepieciešamo informāciju. Tūrisma informācijas centrs ir vienīgais Strenču novadā.
Tā darbības mērķis ir noteikt cilvēku apmeklēšanas motivāciju, kā arī informēt par tūrisma iespējām Latvijā un ārpus tās un sniegt citu informāciju.
Pēc manām domām, Strenču novada domes TIC veiksmīgai tālākai darbībai būtu jāpieņem darbā vismaz vēl viens cilvēks, jo savas prakses laikā secināju, ka darbiniekam ir pārāk liela slodze, jo pašvaldībai ir tendence nodarbināt arī ar papildus pienākumiem, kas ir ārpus viņa tiešajiem pienākumiem.
TIC darbība ir vērtējama ar pozitīvu lietderības koeficientu, jo apkalpoto cilvēku un citu sniegto pakalpojumu skaits ir pieaudzis.

Autora komentārsAtvērt
Atlants