-
Sporta stundas satura modelēšana un pedagoģiskā vērtēšana
2021. - 2025. g.
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Teorētiskā daļa | 4 |
1.1. | Kas ir sporta stunda? | 4 |
1.2. | Sporta stundas mērķis | 5 |
1.3. | Mācību procesa plānošana | 7 |
1.4. | Sporta stundas vērtēšanas saturs un pamatprincipi | 9 |
2. | Praktiskā daļa | 11 |
2.1. | Sporta stundas pedagoģiskā blīvuma protokols | 11 |
2.2. | Sporta stundas motoriskā blīvuma protokols | 14 |
Izmantotā literatūra un avoti | 22 |
Veidojot jeb kāda veida mācību stundu, pasniedzējam ir jāizprot skolēni – jāprot izskaidrot, ar ko atšķiras viņu spējas, kādas ir viņu stiprās un vājās puses, kāda ir psihiskā un fiziskā attīstības stadija. Kā arī pasniedzējam jābūt noteiktam sagatavotam plānam vai konspektam, ko viņš mācību stundas laikā vēlas izdarīt paveikt un iemācīt bērniem. Protams, ne vienmēr viss iet pēc plāna, var rasties kāda problēma vai pietrūkst laika, un pasniedzējam ir jāspēj pielāgoties situācijai, tātad ir jābūt rezerves plānam ko darīt jeb kādus uzdevumus likt darīt vai mainīt pavisam uz citiem, protams, ņemot vērā audzēkņu jau apgūtas prasmes un tās kuras vēl apgūst stundas laikā. Mācot pasniedzējs izvēlas un piemēro kādu vienu vai vairākas mācību metodes. Mācību principu pamatā ir pedagoģijas zinātnē atklātās didaktiskās likumsakarības un skolotāju praktiskā pieredze.…
Mācību principu pamatā ir pedagoģijas zinātnē atklātās didaktiskās likumsakarības un skolotāju praktiskā pieredze. Darba uzdevumi: • Teorētiski pamatot sporta mācību procesa plānošanas, sporta stundas/ treniņa modelēšanas un pedagoģiskās vērtēšanas uzdevumus un nepieciešamību. • Veikt sporta stundas/ treniņa pedagoģiskās vērtēšanas uzdevumus un analizēt iegūtos rezultātus. • Salīdzināt iegūtos datus ar sporta teorijas un metodikas prasībām