Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.11.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
2021. - 2025. g.
  • Referāts 'Sporta stundas satura modelēšana un pedagoģiskā vērtēšana', 1.
  • Referāts 'Sporta stundas satura modelēšana un pedagoģiskā vērtēšana', 2.
  • Referāts 'Sporta stundas satura modelēšana un pedagoģiskā vērtēšana', 3.
  • Referāts 'Sporta stundas satura modelēšana un pedagoģiskā vērtēšana', 4.
  • Referāts 'Sporta stundas satura modelēšana un pedagoģiskā vērtēšana', 5.
  • Referāts 'Sporta stundas satura modelēšana un pedagoģiskā vērtēšana', 6.
  • Referāts 'Sporta stundas satura modelēšana un pedagoģiskā vērtēšana', 7.
  • Referāts 'Sporta stundas satura modelēšana un pedagoģiskā vērtēšana', 8.
  • Referāts 'Sporta stundas satura modelēšana un pedagoģiskā vērtēšana', 9.
  • Referāts 'Sporta stundas satura modelēšana un pedagoģiskā vērtēšana', 10.
  • Referāts 'Sporta stundas satura modelēšana un pedagoģiskā vērtēšana', 11.
  • Referāts 'Sporta stundas satura modelēšana un pedagoģiskā vērtēšana', 12.
  • Referāts 'Sporta stundas satura modelēšana un pedagoģiskā vērtēšana', 13.
  • Referāts 'Sporta stundas satura modelēšana un pedagoģiskā vērtēšana', 14.
  • Referāts 'Sporta stundas satura modelēšana un pedagoģiskā vērtēšana', 15.
  • Referāts 'Sporta stundas satura modelēšana un pedagoģiskā vērtēšana', 16.
  • Referāts 'Sporta stundas satura modelēšana un pedagoģiskā vērtēšana', 17.
  • Referāts 'Sporta stundas satura modelēšana un pedagoģiskā vērtēšana', 18.
  • Referāts 'Sporta stundas satura modelēšana un pedagoģiskā vērtēšana', 19.
  • Referāts 'Sporta stundas satura modelēšana un pedagoģiskā vērtēšana', 20.
  • Referāts 'Sporta stundas satura modelēšana un pedagoģiskā vērtēšana', 21.
  • Referāts 'Sporta stundas satura modelēšana un pedagoģiskā vērtēšana', 22.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Teorētiskā daļa    4
1.1.  Kas ir sporta stunda?    4
1.2.  Sporta stundas mērķis    5
1.3.  Mācību procesa plānošana    7
1.4.  Sporta stundas vērtēšanas saturs un pamatprincipi    9
2.  Praktiskā daļa    11
2.1.  Sporta stundas pedagoģiskā blīvuma protokols    11
2.2.  Sporta stundas motoriskā blīvuma protokols    14
  Izmantotā literatūra un avoti    22
Darba fragmentsAizvērt

Veidojot jeb kāda veida mācību stundu, pasniedzējam ir jāizprot skolēni – jāprot izskaidrot, ar ko atšķiras viņu spējas, kādas ir viņu stiprās un vājās puses, kāda ir psihiskā un fiziskā attīstības stadija. Kā arī pasniedzējam jābūt noteiktam sagatavotam plānam vai konspektam, ko viņš mācību stundas laikā vēlas izdarīt paveikt un iemācīt bērniem. Protams, ne vienmēr viss iet pēc plāna, var rasties kāda problēma vai pietrūkst laika, un pasniedzējam ir jāspēj pielāgoties situācijai, tātad ir jābūt rezerves plānam ko darīt jeb kādus uzdevumus likt darīt vai mainīt pavisam uz citiem, protams, ņemot vērā audzēkņu jau apgūtas prasmes un tās kuras vēl apgūst stundas laikā. Mācot pasniedzējs izvēlas un piemēro kādu vienu vai vairākas mācību metodes. Mācību principu pamatā ir pedagoģijas zinātnē atklātās didaktiskās likumsakarības un skolotāju praktiskā pieredze.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants