Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.09.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Vispārīgā psiholoģija', 1.
  • Konspekts 'Vispārīgā psiholoģija', 2.
  • Konspekts 'Vispārīgā psiholoģija', 3.
  • Konspekts 'Vispārīgā psiholoģija', 4.
  • Konspekts 'Vispārīgā psiholoģija', 5.
  • Konspekts 'Vispārīgā psiholoģija', 6.
  • Konspekts 'Vispārīgā psiholoģija', 7.
  • Konspekts 'Vispārīgā psiholoģija', 8.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads    2
2.  Lauras sajūtas un uztvere    3
3.  Lauras iztēle ,domāšana un runa    4
4.  Lauras uzmanība un atmiņa    5
5.  Secinājumi    7
Darba fragmentsAizvērt

„Galvenie avoti ,kanāli ,pa kuriem cilvēks iegūst informāciju par apkārtējo pasauli ,ir izziņas procesi. Ir vairāki ceļi ,kādos informācija par apkārtējo pasauli vai organisma stāvokli nonāk līdz cilvēka smadzenēm ,tiek pārstrādāta un apjēgta ,kas dod cilvēkam iespēju orientēties kā apkārtējā pasaulē ,tā arī savā organismā.”(3. ,77.lpp)
Galvenie izziņas procesi ,kuri tiek izdalīti psiholoģijā ir sajūta un uztvere, iztēle ,domāšana un runa ,uzmanība un atmiņa. Visi šie izziņas procesi ir savstarpēji saistīti.” Sākotnēji informāciju dod sajūtas un uztvere ,tālāk to apstrādā domāšana un iztēle. Apstrādes rezultātā rodas jauna doma vai tēls ,kura patiesums savukāŗt atkal tiek pārbaudīts ar juteklisko izziņu. Tādejādi cilvēka pasaules uztveres process arvien padziļinās.”(3.,78.lpp)
Par savu pētniecības” objektu” esmu izraudzījusies savu piecus gadus veco meitiņu – Lauru. Manuprāt , šis darbs ļauj būtiski izvērtēt cik lielā mērā bērnam ir parādījusies interese par apkārtējās pasaules norisēm ,un cik noturīga tā ir.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants